/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Frækkeste onani oplevelse
Fra : hclean
Vist : 1494 gange
100 point
Dato : 26-08-03 17:53

Hejsa !

Dette spørgsmål er til alle, både piger og drenge.

Hvad er den frækkeste onani oplevelse du har haft, hvor skete det ?

Min frækkeste oplevelse skete for nogle år siden da jeg besøgte mine forældre. De havde holdt en havefest, hvor der blev drukket rigeligt. Mine forældres naboer var så stive at de overnattede hos mine forældre. Manden lå i udestuen og sov, han snorkede som et svin og nabokonen lå i gæsteværelse. Da jeg så kom hjem gik jeg jo lige rundt for at se hvordan det stod til. Da jeg kom til gæsteværelset skulle jeg lige ind og se nabokonen, hun lå uden dyne i sin sommerkjole. Jeg kunne ikke lade være med lige at løfte op i kjolen for at se hendes røv. Jeg blev jo lidt liderlig af at se hendes nøgne baller og lille g-streng. Så jeg hev pikken frem og spillede mens jeg kælede med hendes baller. Kort efter sprøjtede jeg ud over hendes røv. Jeg var inde og gentage min spiller lige inden jeg gik i seng. Næste morgen var alt som det plejer, hun vidste ikke hvad der var sket.

Hvis i ikke vil skrive om jeres frækkeste onani oplevelse her, så send den til mig på hclean@hotmail.com

Henrik

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 27-08-03 19:35

Hva hævlede er det for en gang raderlig ævl??

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 27-08-03 21:33

okay fedt nok.. mærkeligt at hun ik sagde noget med det sperm på hendes røv...? hvor gammel var hun??

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 27-08-03 21:33

okay fedt nok.. mærkeligt at hun ik sagde noget med det sperm på hendes røv...? hvor gammel var hun??

Kommentar
Fra : hclean

Dato : 28-08-03 17:47

Hej Keddeyamse

Jeg tror hun har været mit i fyrrene. Hun er en pæn pige med nogle frodige former. Hun har tit været pigen jeg kneppede i min fantasi når jeg spillede pik.
Jeg har iøvrigt aldrig hørt noget fra hende med hensyn til spermen på hendes røv, men mon ikke det meste blev tørret af i sengetøjet ?

Henrik