/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
flash af nokia 3310
Fra : affe
Vist : 419 gange
20 point
Dato : 17-01-02 13:48

hvor i danmark kan man få flashet sin mobil telefon og hvad koster det?

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 30 point
Dato : 17-01-02 14:23

Hej affe

Hvis du går ind på : http://www.kandu.dk/dk/emne/30109/mode/10/NG/12_1 vil du finde et meget bredt udvalg.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : affe

Dato : 17-01-02 17:15

er unlock og flash ikke det samme, hvis det ikke er, hva er forskellen så:)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-01-02 19:13

Det kan du mange steder hvis du kikker på indlæggene her i gruppen.
Kig evt. på www.12unlocked.subnet.dk

Mvh. Lars

"affe" <affe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:FBz18.1018$Eu2.98298@news010.worldonline.dk...
> hvor i danmark kan man få flashet sin mobil telefon og hvad koster det?me
= 'news.worldonline.dk' and Active = 1k>nte
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.314 / Virus Database: 175 - Release Date: 11-01-02

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-01-02 23:21

On Thu, 17 Jan 2002 12:47:40 GMT, "affe" <affe.news@kandu.dk> wrote:

>hvor i danmark kan man få flashet sin mobil telefon og hvad koster det

Denne gruppe er beregnet til debat om unlocking - ikke til handel.
Handel foregår i dk.marked.* - se evt. www.usenet.dk/grupper.pl

fut: dk.admin.netikette
--
Sune