/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HJÆLP PLISSSSSSSS
Fra : icoman
Vist : 349 gange
6 point
Dato : 25-08-03 18:44

JEG VIL GERNE KØBE EN NOKIA N-GAGE MEN ER DER NOGLE DER VED HVOR MAGET DEN OMKRING KOMMER TIL AT KOSTE

OG VIS I HAR NOGLE LINKS UDOVER N-GAGE.COM OG NOKIA .COM/DK MEN MAGET GERNE PÅ DANSK

M.V.H ICOMAN TAK FOR ALT HJæLP HEJ HEJ SES Så LANGE

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 25-08-03 18:51
Kommentar
Fra : icoman

Dato : 25-08-03 20:08

tusind tak jeg tjekker dem lige ses så lange

Kommentar
Fra : guss

Dato : 10-09-04 20:54

du kan kigge på http://www.mobilpriser.dk der finder du det billigste sted at købe den.