/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
INGEN BILLED
Fra : frederikshavn
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 22-08-03 12:33

Jeg har et problem,med nogle af mine avi.film,jeg har ingen problemer med at afspille dem,men der er bare ingen billed,men der er massere,af lyd,og det er jo ikke så fedt,jeg håber der er nogle kloge mennesker der kan hjælpe mig med det her problem,for jeg kan sgu' ik' hitte ud af det

Accepteret svar
Fra : Interkriller

Modtaget 60 point
Dato : 22-08-03 13:18

Download dette (den gratis vs.)

http://www.divx.com/divx/

så burde det virke

Kristian

Kommentar
Fra : tZar

Dato : 22-08-03 18:13

For at kunne se alle film anbefaler jeg at du bruger Nimo's CODEC Pack.
Den indeholder alle de nyeste codec og en spiller DivX Player 2.1

http://nimo.everwicked.com

Kommentar
Fra : Leon85

Dato : 27-08-03 10:00

Som Interkiller også siger, så skal du installere DivX. Jeg har nemlig haft det samme problem før, hvor der var lyd på, men ingen billede.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-01-07 23:53

Tak for svaret Interkriller.