/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
gode koblinger til yamaha slider
Fra : chapsen
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 21-08-03 17:49

hey jeg har en yamaha slider der kører med polini sport cylinder og metrakit udstødning og nu skal jeg til og købe variator og kobling til den ved godt hvad for en vario jeg skal have men ved ikke hvad for en kobling nogle der ved hvor jeg kan få en henne som er rimelig i pris og i ydelse

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-08-03 20:55

Du behøver ikke at købe en ny kobling, du kan nøjes med at sætte en større koblingstrykfjeder i, hvis du vil have en racerkobling ville jeg foreslå en Polini Speed Clutch eller Polini 2g Evo 485/535kr ved holmgaard scooterservice !

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 21-08-03 23:40

hvad er forskellen på 105 mm og 107mm

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-08-03 14:24

Størrelsen, du skal så vidt jeg ved købe 105 med mindre du også køber en anden skål osv...

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 22-08-03 17:40

hvilken en passer godt til mit tun jeg har på

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-08-03 19:50

Polini Speed Clutch... Polini 2g Evo er jo lavet til Polini 70ccm EVO...

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 22-08-03 22:18

kan man få den derinde og i så fald gir den noget

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-08-03 10:42

Hvis det er Polini 70ccm EVO cylinderen du snakker om så ja, men så skal du have anden krumtap, kaburator og udstødning for at det kan kører bare nogenlunde...

Men du kan købe det hele hos holmgaard..

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 23-08-03 12:11

nej jeg mener giver polini speed clutch noget med min sammensætning

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-08-03 12:24

Nåe ja den vil da nok give lidt optræk!

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 23-08-03 12:29

ok tak for alle svarene