/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Ålborg - loungen
Fra : Wollepete
Vist : 1050 gange
50 point
Dato : 21-08-03 14:41

Hejsa, er der nogen der har prøvet swingerklubben "Loungen" i Ålborg og kan fortælle lidt om klubben...er det unge mennesker der kommer der eller... etc...????
Har aldrig selv været der, så det kunne være helt fint med noget insiderviden.... En hjemmeside kan jo love meget...!

WP

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 21-08-03 20:20

hva faen er det...?

Kommentar
Fra : Wollepete

Dato : 22-08-03 08:48
Kommentar
Fra : tempra

Dato : 14-02-04 14:53

Hej Wollopete!!
Nu skal du få et seriøst svar... Jeg/vi har været medlem i loungen i KBH som ejes af de samme menesker som driver www.scor.dk Du kan roligt tage der ind fordi der kommer alle typer menesker, der er dog visse krav som diskretion og renlighed gummi osv, men det virker på samme måde som i kbh man får en venlig og varm velkomst og bliver vist rundt og ikke mindst så når man har været der i en halv time så virker det faktisk ret naturligt, men selvfølgelig er man da genert, men det går hurtigt over for alle har den samme mængde tøj på nemlig kun undertøj så man kan ikke se på folk om de har røven fuld af penge eller ej, de kommer alle for det samme, nemlig sex.. Der kommer ingen bemærkninger om din krop om du er tyk eller tynd..
Mange hilsner Preben

PS vi er stadig medlemmer af scor.dk