/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Uh, savner Kashmir akorder!
Fra : GaffaGrisen
Vist : 356 gange
20 point
Dato : 21-08-03 13:27

Er der nogle der kan finde mig nogle nemme kashmir akoder, til fx; Lampshade? Det kunne da også være rart til en sang som Miss You All The Time.

Det må meget gerne være nogle nemme. -Hvis I kan, så også noget Dizzy!

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Kærlige kram
Hanne.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-08-03 15:56

Mange Kashmir akkorder incl Lampshade : http://come.to/papshmir (kashmir kopiband)

Mvh Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-08-03 16:02

PS : Og et par stykker med Fru Lizzy

http://donnybravos.com/ndtabulature.php?go=list&path=%2FD%2F/dizzy_miss_lizzy/ (Silverflame + glory)

Mvh Erling

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 22-08-03 20:37

www.mxtabs.dk der kan du helt sikkert finde dem... har selv prøvet...

M.H.V Mudshade

Kommentar
Fra : GaffaGrisen

Dato : 22-08-03 20:45

Tak for de svar! ;) Uhh.. tror stadig jeg er lidt for amatør, men nu ved jeg hvor de er! Danke danke.

Kommentar
Fra : gorki

Dato : 30-04-04 20:01

Yes yes... men hvis det nu er akkorder man leder efter?? jeg er ikke lige inde i det med tabs er stadig forholdsvis nybegynder