/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Aftagelig træk Corolla (ny model)
Fra : g_h
Vist : 556 gange
500 point
Dato : 20-08-03 20:00

Jeg søger et billede, af et aftageligt træk, på en Corolla stationcar af nyeste model...!
Især et billede, med trækket fjernet..!

Kommentar
Fra : geu

Dato : 21-08-03 01:37

hvis det kan vente til mandag, så begynder jeg efter ferie og kan tage et billede til dig

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 500 point
Dato : 21-08-03 01:37

hvis det kan vente til mandag, så begynder jeg efter ferie og kan tage et billede til dig

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 21-08-03 06:13

Geu!
Det vil være fint...!

Gert

Kommentar
Fra : JohnnyOle

Dato : 01-09-03 11:22

Prøv og kigge på denne side da det er en af vores handelspartnere, de har ca. alt....
http://www.pantrailer.dk/brink.shtm
Johnny

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 01-09-03 15:40

Hva' så Geu..!
Lykkedes det ikke..?

Kommentar
Fra : geu

Dato : 01-09-03 17:47

Nej det gjore ikke, der har jo selvfølelig ikke været nogen med aftalig træk. Men så snart at der kommer en napper jeg et billede.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 28-09-03 23:04

Hmm.. ja det går jo ikke så godt med det billede, det kan jo have noget med at gøre at Toyota ikke selv laver et aftalig træk. Nu har jeg holdt øje med dem vi sælger, og det er altid med fast træk. Men hvis der kommer en skal jeg nok tage et billede.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 15:49

Kan det ikke være flintrende ligegyldigt? Hvis Toyota ikke producerer et aftageligt træk, får du alligevel aldrig godkendt et træk UDEN typegodkendelse ved syn.... Sådan er det bare...

Godt nytår.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 27-12-03 15:56

NEJ!! Henrik
Sådan er det ikke bare!!!!
Toyota sælger og monterer et aftageligt træk fra Brenderup.
Der er bare ikke nogen, der har tænkt på, at tage billeder af det monteret!
Jeg vil gerne se, hvordan det ser ud, både med krogen monteret og uden

Gert

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 16:13

Hej Gert

Som det altid hedder sig: hvis man ved hvem der producerer en vare, hjælper det altid på informationsstrømmen HVIS man oplyser dette fra starten af...

Brenderup har i hvert fald følgende side http://www.brenderup.com/default.asp hvor du måske kan få flere oplysninger.

http://www.toyota.dk/media/dkdk/pdf/corollabro.pdf side 20 skulle løse det med billedet...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 27-12-03 16:34

Tjae
Det kan jeg heller ikke bruge til noget
Billedet viser jo det faste træk!!!

Fra NU af: kun link til billeder eller anden hjælp, der kan bruges til noget!!!!

Gert

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 16:58

Hej Gert

DKRMNSG - Du Kan Rende Mig Noget så Grusomt!

Du fik et link til Brenderup der ifølge dine egne oplysninger producerer det skidt. Hvis det skal være en skønhedskonkurrence, og du bagefter skulle være dommer over hvad der kan bruges til noget...... (jeg tier nu....)

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 27-12-03 21:54

Tak for det!
Nej!! Men jeg har selvfølgelig tjekket Brenderup's side, når det nu er dem, der fremstiller trækket.
Toyota har forespurgt dem, om de evt. havde et billede. Det havde de ikke!!
Det andet link til Toyota, er netversionen af deres ekstraudstyrs-katalog, så den er selvfølgelig også studeret, men det er det faste originale træk og Toyota har heller ikke et billede.
Derfor spørger jeg her, om der er nogen, der har et billede, så jeg kan se, hvordan det ser ud.
Kan det betale sig, at montere dette træk, der er ca. dobbelt så dyrt, som et originalt fast træk!
Nettet, kan jeg godt selv finde ud af, at søge på, så hvis ikke der er et billede, eller et link, har det ingen interesse!

Gert

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 12-05-04 18:40

Ja! Så prøver jeg igen!!!

Gert

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-05-04 20:06

Jeg har et billede du mulig kan bruge,men jeg ved ikke om jeg tør give dig det.Tænk hvis det ikke ser ud som du har tænkt dig. Det er nok ikke pent nok.
alimak

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 13-05-04 22:35

@alimak
Hvis du har et billede, af en Toyota Corolla stationcar Ny model, med et aftagelig træk-krog, vil jeg gerne have det!

Gert

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-05-04 23:46

Ved du ikke hvordan et aftageligt træk ser ud?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 13-05-04 23:54

Jo da og nej!
Der findes flere forskellige modeller, ikke alle lige kønne!
Jeg vil se, hvormeget der skal skæres ud i kofangeren og hvor diskret det ser ud, med trækket fjernet!
Ligner det lort, kan jeg lige så godt montere det faste træk og spare ca. 50%

Gert

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-05-04 23:59

Nå ok! Det kan forstås! Hmm? Toyata service værksted man måske kunne ringe til og få en lærling til at tage et billede med sin mobil tlf!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-05-04 00:01

Bare ikke ham der i reklamen!!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 14-05-04 00:05

Jeg har Toyota folk flere steder, bla. Geu herinde, til at fange et billede til mig, men det er ikke lykkedes endnu!
Der er solgt aftagelige træk til Corollaen, men Toyota giver selvfølgelig ikke navn og adresse på deres kunder ud, til "fremmede"

Gert

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-05-04 00:37

Sidste gang min mor købte en bil mitsubisi, fik hun en eller andet lokal til at sætte aftageligt træk på, så det er nok ikke bare Brendstrup der går og fusker med det! Det var godt nok ikke en stationcar, men løsningen så da rimeligt elegant ud og uden at skære i kofanger! Så der må da være andre end brendstrup?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 14-05-04 00:46

Ifølge Toyota, er det kun Brenderup, der har det aftagelige træk til Stw'en
Der findes selvfølgelig flere uautoriserede værksteder, der monterer diverse træk kroge.
Kofangeren på Corolla'en er forholdsvis dyb, så enten skal trækket "slæbe" hen ad asfalten, eller der skal skæres lidt i kofangeren!
Overdrivelse fremmer forståelsen

Gert

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-05-04 01:09

Er det en eller anden fabrikshemmlighed mellem Toyota og brenstrup siden de ikke vil vise billeder?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 14-05-04 15:59

Det var mit håb, med indlægget, at der var en Toyota-mand, en ejer eller en der kendte en ejer, der kunne fremtrylle et billede!
@ tedd Hos Toyota undrer man sig også over, at der ingen foto findes.
Det at prisen er ca. det dobbelte, gør nok, at folk "nøjes" med det faste træk!

Gert

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 21-05-04 19:04

@alimak
Har du et billede?

gert

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-05-04 20:48

Desverre så har jeg slettet det.Sorry. Jeg blev sur over at du blev sur på folk der prøver at hjælpe dig. Derfor slettet jeg det. Jeg angrer nu.Har prøvet at få det frem igen, men det gik ikke.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : g_h

Dato : 25-12-04 14:16

Tak for svaret geu.