/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Oversigt over Yamaha FS-1 4-Gear
Fra : 88miki
Vist : 846 gange
40 point
Dato : 20-08-03 16:31

Jeg ville høre om der var nogle der kendte et sted hvor man kan få en oversigt over Yamaha FS-1 4-Gear, det skal være en oversigt over strøm-kabler... Der er angående forlygte, baglygte, blinklys osv...
ER der nogle der kan hjælpe..?
Hilsen Martin... :)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-08-03 17:37

Ja det kan du da feks. se i kataloget fra T Hansen (www.Thansen.dk) det er gratis at bestille, og det undre mig at du ikke har det da det er dem der har flest dele til yamaha FS-1, i hele taget er det den knallert som der kan fåes flest stumper til og billigst. I det nye katalog som kun omhandler yamaha, er diagrammet på side 72.
Jeg har lavet en del af dem, og kan lige tilføje at farvekoden tit er lidt ændret på de nye dele fra THansen, men alligevel er det en god "strømpil" når man skal samle. Jeg har også værkstedshåndbogen til FS 1, men den er ikke bedre.
En ting man skal være helt sikker på at samle rigtigt, er omdrejningstæller og blinklys, hvis man har det.
Palle Hansen
Horsens

Kommentar
Fra : Bonny14

Dato : 20-08-03 20:26

Hej
Du kan også prøve: http://www.da-hob.demon.nl/fs1/service/p0.html

Mvh Bonny 14

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 20-08-03 20:46

Den ultimative må være:

http://www.larsenweb.dk/index2.htm men den ovenstående er bestemt heller ikke dårlig!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-08-03 22:27

Hvorfor skal den stakkels mand se på nogle utydelige tegninger på nettet på engelsk, når det er farvekoder og stik han skal samle, som kommer fra THansen??
Jeg fastholder stadig mit svar (kommentar 1)
Jeg kan også skanne og sende det til ham i A 4 format
Palle Hansen
Horsens

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-08-03 06:07

Der er ikke noget i Thansen kataloget du ikke kan finde på den adresse jeg skrev, og det ledningsnet der er i thansens katalog er totalt uoverskueligt i forhold til det på siden, som i øvrigt også er på dansk...

Kommentar
Fra : Svendholst

Dato : 09-11-03 16:15

hej, jeg har lige skiftet ledningsnet, tændingslås og fatning på min 4-gears, men der et et par ledninger jeg ikke ved hvad skal sættes til. Jeg brugte T-hansens katalog men der et et par ledninger der ikke er beskrevet og jeg kan ikke finde dem på overnævnte link... kan i hjælpe mig med em tehning/billede over alle ledningerne i forlygten???

mvh Svend

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-11-03 16:38

Er det måske til omdr.tæller, men hvis alt fungerer, er det vel extra ledninger, måske til en frigearskontakt/lys du ikke har?
http://www.larsenweb.dk/index2.htm
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Svendholst

Dato : 12-11-03 15:01

det kan godt være, det er en sotr ledning med hanstik der går fra tændingslåsen...
men ellers tak for hjælpen.

Mvh Svend

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-11-03 17:37

Har lige set i thansens katalog og min store FS1 servicebog, det fremgår af begge:
Ja den sorte er bare en stel den kan sættes sammen i samme store dobbelte hunstik hvor forlygtestel og speedometerstel, er samlet og igen forbundet til en af de 2 store skruer der klemmer forlygten.
I øvrigt er sort normalt altid stel.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-11-03 12:57

Spørgsmålet har stået længe, husk at luk det, ved at give point til den du syntes?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:12

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-04 23:22

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-02-04 09:26

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Odin.j

Dato : 13-04-04 14:51

den fucking side virker ikke!!!!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 13-04-04 21:04

Næhhheee.... Men vi må da håbe den kommer op igen, for den var virkeligt guld værd... Jeg har forresten en .pdf fil liggende, der indeholder alt om fs1'eren, hvis nogen skulle være intresseret... <--- Hvis jeg altså kan finde den!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-04-04 23:00

Det er 8 mdr siden spørgsmålet kom, og det lader ikke til at der er nogen der ude længere???

http://bibliotek.dk/vis.php Skriv i titel: yamaha FS1
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-04-04 22:30

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-06-04 19:07

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:31

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen