/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
piger: Hvilken størrelse Penis??
Fra : TheMilton
Vist : 2229 gange
20 point
Dato : 20-08-03 15:05

Hvad syntes pigerne egentligt at størrelsen på en mands penis skal være?
Det der med "hellere lille og vågen, end stor og doven", er det lidt det samme som "Far! Er det rigtigt at skønheden kommer indefra?. Nej sønnike, det er bare noget grimme mennesker siger"?.
Eller jeg hørte en sexolog udtale sig om at det i virkeligheden er en smagssag, om en kvinde kan lide en stor eller en "normal", fordi skeden udvider sig til mandens penis, og at hvis kvinden godt kan lide at det gør lidt ondt, så skal den være stor. Ellers er det "næsten" ligegyldigt.
Kommer det i virkeligheden an på hvordan man bruger den? Eller er det vås, for at være søde?
Der må jo være en grænse, for hvis den kommer ned på en vis længde kan man jo helt bogstaveligt ikke mærke noget vel.

Det er jo ikke ligesom med bryster. Hvis der næsten ikke er nogen bryster, så er det jo igemeget så længe kvinden kan bruge dem til at amme med.

Den gennemsnits længde og omkreds man altid hører om, virker på mig meget lille. Er det mon også "trøste tal" til dem der ikke er så veludrustede?

Alle drenge måler jo ofte deres Penis, især i teenage årene, for at se hvis der er størst, og for at blære sig for hinanden.

Men betyder det mere for manden (altså en slags macho ting) end det i virkeligheden gør for kvinden.?

Nu snakker vi ikke om at man bliver forelsket, og "lærer at leve med det", men at man på trods af at man er helt betaget af sin fyr, stadigvæk er tilfreds, og ikke savner "noget større" inderst inde.

Vær nu ærlige over for jeres følelser og sig sandheden. Hvor går grænsen???

Og den med hellere tyk og kort, end tynd og lang. Hvad med den?

MIlt

Kommentar
Fra : 888

Dato : 20-08-03 15:21

De gennemsnitsstr. du nok hentyder til, er jo som regel str. i slap tilstand!
Tror generelt ikke man kan sige hvilken str. der er bedst, og det der med længden....synes personligt ikke om overdreven lange, så hellere noget mere volume :c)
Det kommer helt klsrt mest an på hvordan manden bruger det han har, f.eks. har jeg oplevet en mand man næsten kunne kalde hest(!) men han var overhovedet ikke en god elsker, nok mest fordi han troede at når han nu var så veludstyret, så behøvede han ikke gøre ret meget for sagen! :c(
Personligt vil jeg hellere have en der er lidt under det såkaldte gennemsnit end en der er over! Men nu skal man jo også tage med i sin beregning at jeg ikke har født børn....det kan jo også spille lidt ind....Og så er der jo også forskel på kvinders str. lissom med mændene...
Så det bedste er vel egentligt at prøve sig frem:c)
God fornøjelse.................

Kommentar
Fra : TheMilton

Dato : 20-08-03 15:44

Nej jeg er sikker på at de mener i stiv tilstand når de hentyder til størrelser. Man kan ikke regne med længden på en mands penis når den er slap overhovedet.
Hvis man er bare en smule oppe at køre er den jo mindre da der skal bruges blod til hjertet. Og hvis man træner eller er stresset bliver den jo også mindre.
Og hvis man f.eks mediterer er den stor og afslappet.
Den kan jo også være halvstiv, og kvartstiv og næsten stiv osv.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-08-03 18:16

Tjah, sådan er der så meget... Og bryster har kun betydning for det diende barn..... Helt ærligt!
Det vigtigste for mig er nok, at manden kan se ud over sin egen penis, så den skal jo nok ikke være alt for stor!! Din er nok liiiige i overkanten. Men smag og behag er jo forskellig, så måske finder du en dag en pige, der er lige så penisfixeret som dig selv...... eller også bliver du selv lidt ældre, forhåbentlig..

Accepteret svar
Fra : Haveredskab

Modtaget 20 point
Dato : 21-08-03 09:19

Ja Birgitta har ret. Hvis en pige går alt for meget op i at den skal være så og så stor, så er det da hende der har et problem. (med mindre den er så lille at det er et handikap).
Men ellers er det ofte fordi at hun er blevet dumpet hårdt og brutalt af en mand og skal hævne det. eller hun kan være blevet misbrugt som barn osv... Eller en militant lebbe der ikke kan li mænd.

fuck hvad de syntes.

og drop det macho trip, og find en dejlig feminin pige, der stadigvæk ved at der er noget der hedder redebygger instinkt, og jager/samler instinkt*G*..

Det er lige så åndsvagt som en håndværker der bare vil have en blondine med kæmpe patter.
Det er for plat.

Godkendelse af svar
Fra : TheMilton

Dato : 22-08-03 09:49

Tak for svaret Haveredskab.

Kommentar
Fra : nergrofil

Dato : 05-09-03 22:36

min penis er kun 16 cm. hvad skal jeg gøre? her er løsningen

whoaaaaa.. !!!

http://www.xvigor.com/order.html?xh95748n&biggerme