/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
IKKE NOGET NET PÅ NOKIA 3310
Fra : zomp
Vist : 510 gange
150 point
Dato : 19-08-03 09:44

nogen der har et godt råd?

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 19-08-03 09:50

Det har jeg heller ikke til morgen, så det er nok et problem med deres sender. Jeg kan dog godt modtage sms og besvarer dem, så via nettet fra adressen http://www.smspost.dk/sms/send.php

Mon ikke vi med lidt tålmodighed bliver kontaktbare igen ............ det tror jeg

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 19-08-03 09:53

det er en fejl i telefon! der er alle 7 streger når sim kommer i n6610 på samme adresse
:'(

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 19-08-03 10:13

Hej zomp

Måske er jeg tungnem, men jeg forstår ikke din sidste kommentar???

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 19-08-03 10:16

det er en fejl i telefon!

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 19-08-03 10:22

Hvad slags fejl skulle det være???

Jeg bor på Falster og ved, at der er en hel del strømsvigt på sydsjælland og sætter min lid til at det er problemer med nogen sendemaster, da der ingen som helst problemer var inden jeg gik i seng.
Jeg bruger smarttalk, hvis det har nogen betydning.

Hører gerne fra dig, da jeg bruger min mobil næsten udelukkende til sms - dem bruger jeg til gengæld mange af dagligt

Kommentar
Fra : mic_mo

Dato : 19-08-03 10:25

Hvis du har en af de der pop smarte, små "blinkere" man sætter bag på telefonen. Kan det være at du har ødelagt dit PA trin, det er den del af telefonen som sender signal... og hvis du har en "blinker" på skruer den op for signalet pga at "blinkeren bruge en stor del af signalet. og til sidst brænder Pa trinnet af!!!!!

Kommentar
Fra : mic_mo

Dato : 19-08-03 10:26

Hvis du har en af de der pop smarte, små "blinkere" man sætter bag på telefonen. Kan det være at du har ødelagt dit PA trin, det er den del af telefonen som sender signal... og hvis du har en "blinker" på skruer den op for signalet pga at "blinkeren bruge en stor del af signalet. og til sidst brænder Pa trinnet af!!!!!

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 19-08-03 10:52

hej mic_no

I mit tilfælde er der ingen blinkere påmonteret .............. alligevel får jeg meldingen at jeg skal kontrollere netværksindstillinger og at meddelelsen ikke kan sendes.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 19-08-03 10:55

Der er ikke monteret nogen "popsmarte" flashdioder på min mobilos! der er fuldt signal lige når jeg tænder, men efter 1-2 sek er der bare nada!
:'(

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 19-08-03 11:03

kan ikke også hjælpe mig med min 3310!?!?!? der er ikke lyd på ringetonerne, højtaleren fejler ikke noget!

Kommentar
Fra : wal

Dato : 19-08-03 13:07

DU kan prøve at tage antænde dækselt af, det er den plade der sætter op over batteripolerne. den kan i mange tilfælde godt værer iret, Rens pladen grundig og du skulle have en chance for at du får dit signal igen.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 19-08-03 13:10

det virkede heller ikke!!

Kommentar
Fra : wal

Dato : 19-08-03 13:43

Ok. Bruger du et orginalt cover, da et uorginalt nedsætter modtager forholdet ned med ca 20-30 procent.Prøv at søge efter en anden operatør på din mobil. sæt et andet sim kort i telefonen, går signalet igennem der, kan det værer dit sim kort der er defekt.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 19-08-03 15:06

ring til din nærmeste falckstation...

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 19-08-03 22:20

En af mine kammerater fik fikset det med ringetonerne ved at smide telefonen femten meter op i luften, lade den lande på fliserne hvorpå han samlede den igen og så virkede det!...

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-08-03 08:50

hehe, har tjekket for løse forbindelser! jeg kan ikke forstå det! men jeg tror ikke det err en software fejl, da vibratoren virker!

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-08-03 08:51

der er heller ikke noget signal når der ikke er cover på telefonen!

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-08-03 09:22

fint signal når sim kommer i n6610 så det er ikke simkortet

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-08-03 09:22

fint signal når sim kommer i n6610 så det er ikke simkortet

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 22-08-03 11:46

Jeg havde oz en 3310, som pludslig ikke havde noget signal. Jeg afleverede den hos forhandler og i min var der to ting der var stået af , måske det er det sammen med din.. Jeg kan ikke lige huske hvad det var for noget der var stået af..

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 22-08-03 13:55

ellers tak for hjælpen! LOL der er ikke garanti på mere! det koster sikkert en krig!

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 22-08-03 14:01

Det kan du nok godt have ret i. Det kan jo snart ikke svare sig at få dem lavet mere til de priser de sælges til...(:

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 22-08-03 16:23

Prøv først at søge net manuelt, kan den finde en operatør der, så er antennen og
modtageren ok.
Kan den ikke finde nogen operatør, så er modtageren eller antennen defekt.
Antennen kan du selv skifte, ellers er det en tur på værksted.

Kan den finde net, men ikke logge sig på nettet, så er senderen defekt.
Ofte set fejl, især hvis telefonen har været tabt.
Desværre ikke noget du selv kan klare, telefonen skal en tur på værksted.

Er det senderen der er defekt - hvad jeg tror det er - så skal du påregne en reparations pris
på ca. 5-600 kr.
Om det så kan betale sig med de priser der er på telefoner i dag er så en anden sag.

Se hvor du kan få den repareret her :
http://www.nokia.dk/support/phones/service.php

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 22-08-03 17:11

nogen der vil købe en n3310 til reservedele!!?!?!?!?

Accepteret svar
Fra : malchow

Modtaget 150 point
Dato : 22-08-03 18:45

gå på www.qxl.dk/ og sælg den det får du mest ud af..

Kommentar
Fra : wal

Dato : 22-08-03 19:17

Ja 5kr.?+porto

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 22-08-03 19:25

Prøv lige at tjekke, hvad de står til som reservedele!!!Jeg har ALDRIG set nogle til 5 kr .

Kommentar
Fra : wal

Dato : 22-08-03 19:41

Ok. det var også kun en spøg. Er displyet i orden, hvad havde du selv regnet med.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 23-08-03 20:27

det eneste der ikke virker er forbindelsen til omverden! den kommer på qxl nu

Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 09-03-04 11:44

Tak for svaret malchow.