/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
gl. font: cooper????
Fra : Bsk
Vist : 413 gange
40 point
Dato : 18-08-03 12:27

Hej.

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde den gl. font - cooper?

Jeg vil gerne kunne installere denne skrifttype på XP, den er nemlig ikke længere med som standard!!

Jeg kan oplyse, at jeg har søgt på "google" ca. 1000 gange med cooper/ cooper Black o.s.v.

Mvh.
Bsk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-08-03 12:43

Hej med dig .....

Cooper er en betalingsfont - den kan købes her.... : http://www.dafont.com/en/search.php?nq=1&q=cooper

( http://www.fonts.com/findfonts/identifontframe.asp?nCo=AFMT&con=identifont )

Jeg er ret så sikker på du ikke finder den gratis nogen steder, men vil da ikke garantere det - så vi må håbe at en eller anden kan finde den til dig gratis ( osse selvom du selv har søgt højt og lavt på nettet.

Karina

Kommentar
Fra : Bsk

Dato : 18-08-03 12:59

Tak fnollerpige.

Jeg har godt nok fundet en del som betalingsfonte, men det er freeware eller gratis der interessere mig.

Cooper var tidliger med til bla. works og den var vist også i win3.1 og det irriterer mig at skulle betale nu.

Jeg har fundet en af coopers fonte - cooper Black (Kapitæler).
Jeg har brug for 2 mere. En med slankere skrift til både små og store bogstaver.

Så var det at jeg tænkte, at der måske var nogle der vidste hvor man kunne finde disse uden at skulle købe dem.

Mvh
Bsk

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 19-08-03 14:58

Jeg har fundet dem alle på CD'en til CorelDraw 8.
Ammitz

Kommentar
Fra : Bsk

Dato : 19-08-03 23:19

Øhmm.

Hvad koster CorelDraw 8 så? - Jeg går ud fra at den ikke er "gratis"!!!!!

Du skal have mange tak for hjælpen Ammitz, men jeg bliver lidt i tvivl om dit svar. Er der nogen steder hvor man kan downloade CorelDraw 8 som Freeware?

MVH
Bsk

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 20-08-03 18:43

Hej Bsk
Min mailadresse er: festsangebirgit@frac.dk
Ammitz

Kommentar
Fra : Bsk

Dato : 21-08-03 09:05

Mange tak Ammitz.

Jeg sender lige en mail til dig- ok?

Mvh
Bsk

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 22-08-03 22:15

Jeg fandt ingen mail fra dig til nu - prøv derfor birgit@kj-offset.dk den ser jeg igen mandag formiddag.
Hilsen Ammitz

Kommentar
Fra : roligheden

Dato : 12-01-04 11:41

Jeg ved ikke, om spørgsmålet stadig er aktuelt, men du kan prøve på
http://www.thefreesite.com/Free_Fonts/
og på
http://www.1001freefonts.com
Hilsen Roligheden

Kommentar
Fra : dscoop80