/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Script til profiler
Fra : Sniper12
Vist : 358 gange
200 point
Dato : 16-08-03 01:16

Er der en der ligger inde med et script hvor folk selv kan oprette en profil (evt med billede) hvor de kan skrive lidt om dem selv og få er password så de kan rette i deres profil, det er fordi vi har lavet en lille loge, det må også gerne være en admin del hvor men kan slette brugere og andet.

Et link til en side med et script er også meget fint

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 16-08-03 01:17

Glemte lige at det må gerne være med MySQL database.

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 16-08-03 14:53

Prøv på www.phpclub.net eller www.hotscripts.com
rfh

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 16-08-03 19:02

jeg har kigget på den ene side da jeg ikke helt forstår det ene sprog på den ande, men jeg kan ikke finde noget.

Kommentar
Fra : petermadsen81

Dato : 04-12-03 16:52

har lavet et fuldt adressekartotek i stil med det du spørger om. Det med billede kan jeg dog ikke finde ud af endnu... Du kan kigge indenfor her 3103.dk så kan du se om det er noget du kan bruge... så kan jeg sende filerne til dig

Mvh Peter

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 05-12-03 00:18

Ellers Tak Peter jeg har en helt anden hjemmeside nu da vi ikke spiller bold på det samme hold mere, men ellers flinkt af dig

Kommentar
Fra : FigoFidel