/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Instumental søges
Fra : TineBlach
Vist : 1679 gange
264 point
Dato : 13-08-03 18:22

Jeg vil give alle mine point til den som inden lørdag 16/8 kan hjælpe mig med INSTRUMENTAL VERSIONER af A) Her kommer mutter/Rachel Rastenni & B) Kære lille mormor, Richard Ragnwald.
Please Hjælp mig
Tine

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 13-08-03 18:32

Har en ok midi-udgave af "mormor". Vil du have midi, ellers skal jeg køre den gennem proff keyboard til wav til MP3?

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 13-08-03 18:36

Jeg kan lave en nogenlunde piano-version af Heksedansen (mutter med kost og spand). Hvad er formålet? Ledsagemusik til en festsang? I så fald: Hvor mange vers?

Kommentar
Fra : TineBlach

Dato : 14-08-03 15:53

Hej Kagearm
Hvad betyder midi udgave ??
Jo det er som ledsagemusik til festsang, derfor skal jeg bruge CD eller kasettebånd:
mormor 2 vers, Heksedansen 5 vers,
Ej så er du en snut og du skal få alle mine point, kontakt mig evt på tblach@get2net.dk
Tine

Kommentar
Fra : TineBlach

Dato : 14-08-03 15:56

Hej Kagearm
Du har vel ikke lige også : Du er min øjesten, jeg har bestilt den med Ole Erling på biblioteket, men jeg ved ikke om den når at komme inden Lørdag. 3 Vers ????
Tine

Accepteret svar
Fra : KajKagearm

Modtaget 264 point
Dato : 14-08-03 19:20

Jeg har just sendt dig en midi af "mormor" på mailen. Hvis du kan finde ud af at finde en der kan hjælpe dig med at tilslutte din kassette til PC'en, kan du indspille den derfra.

Godkendelse af svar
Fra : TineBlach

Dato : 19-08-03 13:07

Tak for svaret KajKagearm.

Du får mine point for din gode velvilje og fordi de ellers var gået tabt!!!!!!!!!.
Men som du ved nåede jeg jo ikke at få musikken så egentlig har du
ikke fortjent dem. Nå men jeg må lære af mine fejl og ikke sætte så
mange point på spil.
Thanks anyway
Tine

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 19-08-03 18:07

Tak for points. Jeg mener trods alt at jeg gjorde hvad der var muligt - Men som jeg skrev i mailen til dig, så har du et problem med din PC, hvis du ikke kan afspille midi-filer. Det bør du få den nærmeste pizzaædende coladrikkende teenager til at kigge på snarest. Så kan vi prøve igen.

Kommentar
Fra : BSHANSEN01

Dato : 08-06-12 10:54

Hej Kaj.
Har du stadig "Kære lille mormor" som midifil?
Skal bruge den til en festsang, men jeg kan ikke finde den i karaoke udgave..
Kan du hjælpe?
/Bo

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 08-06-12 18:36

Jeps - den er på disken.

Kommentar
Fra : BSHANSEN01

Dato : 08-06-12 22:53

Kan man så på en eller anden måde gøre sig fortjent til en kopi?

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 08-06-12 22:58

joda - mailadresse?