/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm flimrer og comp giver underlige ly~
Fra : altformaend.dk
Vist : 421 gange
120 point
Dato : 13-08-03 10:17

Hej alle,

Jeg har lige købt en ny skærm, men Medion 19#. Den ligesom "flimrer" engang imellem, mange gange hvis musen kører hen over noget, som fx. på internettet over et link. Den undrer mig og gør mig lidt ond i sulet, når det nu er ny skærm.

Hvad kan der være galt.???

PS. Min comp. giver mærkelige fra sig, som om det hænger sammen med at skærmen flimrer ??!!!

Hjælp.

/altformaend.dk

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 13-08-03 11:10

Du skulle prøve at tage dit grafikkort ud og sæt det tilbage (muligvis dårlig forbindelse i AGP Konnektor)
HUSK AT TAGE STØRMEN FRA COMPUTER OG SKÆRM INDEN DU TAGER DET UD.

mvh
rfh

Kommentar
Fra : wal

Dato : 13-08-03 12:24

Prøv at rense kontaktfladerne på dit grafikkort. Rens tilslutningerne på pc og skærm eller med en anden kabel.

Kommentar
Fra : altformaend.dk

Dato : 13-08-03 14:24

Kan "ikke" korrekt isat grafikkort give mislyde ???

Hvad skal jeg rense fladerne med ???

Tak

/altformaend.dk

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 13-08-03 23:47

Brug et nyt viskelæder.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-08-03 18:54

Hej hvis du bruger en trødløs mus, så prøv at flytte din modtager til din mus længerer væk fra skærmen. ca 30-40cm. Geninstaliserer din skærm driver eller opgrader din drever.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-08-03 18:56

Hej hvis du bruger en trødløs mus, så prøv at flytte din modtager til din mus længerer væk fra skærmen. ca 30-40cm. Geninstaller din skærm driver eller opgrader dine drever.