/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor kan jeg handle hvidevare ??
Fra : oscar03
Vist : 1319 gange
20 point
Dato : 12-08-03 10:44

Hvor kan jeg handle hvidevare på nettet. Jeg kender til Shopman, men der er mange mangler mht.
detaljer som f.eks vand og elforbrug, tørreevne,vaskeevne og støj.

Jeg søger bla.a en opvaskemaskine i stål, gerne Bosch

oscar03

Kommentar
Fra : poolmasn

Dato : 12-08-03 10:54

Hej oscar03
Den bedste side på nettet må være Pricerunner.
Link: http://dk.pricerunner.com/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-03 10:58

Du kan også prøve www.elkoeb.dk

mvh ans

Kommentar
Fra : lally

Dato : 12-08-03 11:10

Du kan prøve: www.peterspris.dk

MVH. Lally

Kommentar
Fra : Pede1313

Dato : 12-08-03 11:15

Du kan prøvepå www.hvidevarepriser.dk

Mvh
Pede1313

Kommentar
Fra : Pede1313

Dato : 12-08-03 11:15

Du kan prøve på www.hvidevarepriser.dk

Mvh
Pede1313

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-08-03 11:18

Du skal alslutte på danmarks vel nok mest uetiske hjemmeside, nemlig Karsten Strøh's (Kolding, men sender overalt). Ud over at de normalt er forholdvis billige, har de en mulighed, som er lidt svinsk overfor andre forhandlere - men som er fint for dig, hvis du vil have varerne billigst muligt.

Som de skriver "har du allerede fået et tilbud, som er billigt, er det ikke umuligt, at vi kan gøre det endnu billigere". Du checker derfor bedste pris andre steder, sender en mail til virksomheden, hvor du skriver den pris, og modtager så indenfor normalt samme døgn et tilbud fra dem. Det er naturligvis frækt: Det er jo ingen sag at konkurrere, hvis man hele tiden kender konkurrenternes præmisser, men det er billigt for dig.

Jeg skulle have en combiovn (varmluft, micro, grill osv.). Listeprisen var 3499 kr. Den fandt jeg på tilbud i Kolding Storcenter til 2795. Da jeg skrev det til Strøh, kom der samme dag et tilbud på 2533 kr - det var da immervæk en nem måde at få yderligere 10 % !

Deres hjemmeside er http://www.x3mbilligt.dk/

Mvh Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-08-03 11:21

PS : De kører i øvrigt med et tilbud på BOSCH SGU 4355 opvaskemaskine i rust frit stål til kr. 4495,00 fra lager

Mvh Erling

Accepteret svar
Fra : ks9000

Modtaget 20 point
Dato : 12-08-03 14:49

De mest troværdige informationer finder du her: http://www.fi.dk/test/haardehvidevarer/

De andre er kommercielle og en måske derfor ikke 100 % troværdige.

//Knud

Godkendelse af svar
Fra : oscar03

Dato : 12-08-03 14:55

Tak for svaret ks9000. jeg er helt enig i at de andre virker meget ensidige...
Har allerede bestilt en Elektolux esf 6250 x, så den blev jo ikke til den oprindelige efterspurgte.
Den her måtte jeg bare eje....sådan er det jo engang imellem. tak for hjælpen

Kommentar
Fra : poolmasn

Dato : 12-08-03 23:43

Hvor kan jeg handle hvidevare på nettet. Jeg kender til Shopman, men der er mange mangler mht.
detaljer som f.eks vand og elforbrug, tørreevne,vaskeevne og støj.

Jeg søger bla.a en opvaskemaskine i stål, gerne Bosch

oscar03

Der blev forspurgt "hvor kan jeg handle hvidevare på nettet". Det kan man ikke på http://www.fi.dk/test/haardehvidevarer/ .Det er en side med forbruger info og ikke en side hvor man direkte kan købe hvidevare.
Poolmasn

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 13-08-03 08:14

Til poolmasn

Læs lige hvad spørgeren efterlyser: ". . . men der er mange mangler mht. detaljer som f.eks vand og elforbrug, tørreevne, vaskeevne og støj"

http://www.fi.dk/test/haardehvidevarer/ kan man finde svar på disse spørgsmål.

//Knud

Kommentar
Fra : poolmasn

Dato : 13-08-03 16:11

Jo tak jeg kan godt læse, hvad han spørger efter!!!! Det er det jeg refererer til.............
Poolmasn