/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter-Strike!!!
Fra : KweeBee
Vist : 485 gange
140 point
Dato : 11-08-03 20:29

Hey.
Er der nogen der kan sige mig hvorfor der står Could not load Library C:\Sierra\Half-life\Counter-Strike osv.?
Det er når jeg Creater en bane på LAN???

Håber at der er nogen der kan Hjælpe mig :D

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 11-08-03 21:09

er dette fejlen?? "could not load library C:\SIERRA\HALF-LIFE\cstrike/cl_dlls/client.dll"
i så fald skal du downloade den nye ver af cs på www.counter-strike.net

mvh
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-08-03 23:12

ja, vi bliver lige nødt til at vide lidt mere om fejlen, før vi kan hjælpe dig...

Kommentar
Fra : Zumko

Dato : 13-08-03 18:07

Har du 1.5 eller 1.0 og har du lige opdater

Kommentar
Fra : KweeBee

Dato : 14-08-03 18:10

Jeg har lige Downloadet 1.5 og Prøvet men den gider sku ikke!!!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-08-03 18:16

er du sikker på at du har hentet den fil til den rigtige mod? Eftersom hvad jeg ved, så er der to forskellige versioner, den til de folk som har købt Half Life og derigennem kører cs, eller dem så kører stand alone half life.... husk at hente den rigtige fil...

Kommentar
Fra : KweeBee

Dato : 03-09-03 15:31

hmm...
Jeg har Half-Life generation og har Installeret Cs og ved ik hvor jeg skal hente den fil som (ostemanden) sagde!!!

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 140 point
Dato : 03-09-03 16:08

hey KweeBee... Det er denne fil som du skal hente http://www.counter-strike.net/retail_full.html

Instaler den, og prøv igen...

Ellers så prøv en lidt drastisk, men næsten garanteret virkefuld metode, nemlig formater din computer og prøv igen...

Held og lykke!

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : KweeBee

Dato : 03-09-03 19:29

Tak for Hjælpen ostemanden! :)

Godkendelse af svar
Fra : KweeBee

Dato : 03-09-03 19:31

Tak for svaret ostemanden.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 03-09-03 23:04

det er det vi er her for