/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 7250i ???????? :)
Fra : icoman
Vist : 339 gange
3 point
Dato : 11-08-03 17:44

kan nogle forslog en nokia 7250i og hvor god er den vis i kan give mig en side vor jeg kan læse om den vil jeg gerne have den vis i har en bedre telefon som i hel klart kan forslog vil jeg også gerne vide om den

M.V.H Icoman

Kommentar
Fra : jakobbs

Dato : 11-08-03 17:51

Du kan læse om den her: http://www.nokia.dk/phones/7250i/index.php

venlig hilsen Jakob

Kommentar
Fra : PlaFy

Dato : 12-08-03 14:22

Hey du skal helt sikkert købe nokia 7250 og du kan få den herre billigt ... jeg har en brugt du kan købe... virker 100 % med garanti og kviteringer.... Send mig en sms på 26225071 så finder vi en pris.... Rafal

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 12-08-03 16:33

nokia 7250i STYRER for vildt...!!! c",)
-jeg har selv en, og den er bare feeed..! Gg
-det eneste der er at udsætte på den er at den "kun" spiller polyfoniske toner i 4 spor (instrumenter), og at billederne den tager "kun" er 352x288 pixels.. -men hallo...! det er en telefon med kamera, og ikke kamera med telefon.. Gg
-men er man lidt øvet, kan man såmænd tage goe skarpe billeder med 7250i´eren, når man bare ikke forstørrer dem..
-men ellers en super fon, der kan sende både lyd og billed (-kan 7250 ikke!) -og så er der billed-redigering... -så kan man selv sætte ramme om, eller små kys på eller tilføje tekst eller..? -ny feature er også at den kan tage billeder med kun sparsomt lys til rådighed.. (nattebilleder) -man kan endvidere justere kontrasten, og zoome på billedet man har taget, og den mest suveræne forbedring fra 7250´eren, er at der er billed-kontakt..! det vil sige at den kan vise billedet af den der ringer..!! Gg
Købte min i www.net2fon.dk for 3300,- uden abonnement..
-jeg har kun en ting at tilføje.. -køb den!
-og nej, -jeg får stadig ikke sponsor-tilskud eller lignende..! -jeg er bare fuldt ud tilfreds med MIN Nokia 7250i
janhof@jubiipost.dk