/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvad skal man vælge og hvorfor (switch)
Fra : rylerne
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 11-08-03 13:41

Hvilke switche skal man vælge (Extreme, HP eller Cisco). Netværket kunne have ca. 1000 private brugere og forsynet med højhastigheds fiber. (Jeg undersøger p.t. for en ven om en række boligforeninger skal gå sammen og lave et netværk med internetadgang.)

venlig hilsen
J

Kommentar
Fra : ulle55

Dato : 11-08-03 14:01

Jeg vil vælge HP, da den er billigere end Cisco, og deres produckter er meget stabile.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-03 14:33

Når i påtænker at lave så stort et netværk, så prøv at spørge et firma.
Det kan måske blive billigere end at gøre det selv. Her er et af dem:
http://www.dni.dk
Emesen.

Kommentar
Fra : rylerne

Dato : 11-08-03 14:56

Vi har naturligvis fat i forskellige firmaer, men en uafhængig vurdering er altid god at have med... . Hvad er det extreme kan som Cisco ikke kan i større netværk?