/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
CD holder
Fra : lham
Vist : 896 gange
50 point
Dato : 11-08-03 05:20

ENKELTE CD holdere. Jeg vil gerne selv designe en større CD holder. Det jeg mangler er oplysninger om hvor man kan købe enkelte CD holdere som kan fastmonteres i alle retninger /planer uden CD-en i sin standardkassete falder ud og hvor den i sin kasette samtidig er let at tage ud-selvfølgelig skal man også kunne se hvilken CD det er-hvis ingen kender forhandler modtages gode ideer gerne . Mit ønske er inspireret af et billede af en CD holder udformet som en G-nøgle i magasinet "Gør det selv " -desværre vil "manden " have 14000 kr for den så derfor mit ønske om selv at flikke noget sammen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-03 16:32

Hvis du tænker dig et blødt V (mellemting mellem et V og et U)hvor spidsen er bukket rundt om standard kassetten bare en halv centimeter. Den anden ende af V'et lander en centimeter fra bunden og bukkes rundt om kassetten. Nu skal en evt. bladfjeder presse kassetten frem mod det første buk. Kassetten vil nu sidde rimelig fast indtil der skubbes tilbage og løftes op.
Jeg håber du kan følge mig.
Emesen.

Kommentar
Fra : basbasun

Dato : 10-01-04 13:24

hvis du gerne vil designe din egen cd holder findes der noget som hedder cd-hanger. Det består af små bøljer du sætter på dine cdér, og her fra er mulighederne uendelige. men tag et kig på deres hjemmeside www.cd-hanger.com, her er der mulighed for at hente en masse inspiration.