/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Opel klub
Fra : Bragesvej
Vist : 873 gange
20 point
Dato : 09-08-03 21:37

Hvor på nettet finder jeg en opel klub (sjæland) der op tager standard opelér (Der ikke behøver at være tunet).

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-08-03 21:43

Jeg mener der er en klub på Amager. (GTX olien er god for din gamle opel)
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-08-03 21:46

Der er også en på Frbg.
http://www.opel-classic.dk/
Emesen.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 09-08-03 21:59

Kluben skuler gerne kunne optage Astra fra 95, så den er jo ikke sådan set ikke en klasiker (Gammel som ascona , manta m,m)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-08-03 00:11

hey..

Prøv www.opelpower.dk og evt. for sjov skyld http://www.astrarex.dk/ (kender nemlig ham der har siden der kan du læse lidt om hans opel'er hvis det har interesse)

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 20 point
Dato : 10-08-03 00:13

så lige det var en astra du havde så SKAL du lige tage et kig på denne side.!! der er også billeder og video fra træf osv..

kig evt. under links på www.astrarex.dk

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-03 11:43

Ja når jeg hører om opel og klub, så tænker jeg straks på ældre biler.
Men din astra er jo en nyere bil - og så er der jo ikke de store problemer med olie.
Emesen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-08-03 13:58

hov glemte linket til ovenstående kommentar

her er det: http://www.nmweb.dk/

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 25-08-03 16:41

www.astrarex.dk kan du læse om nogle træf..

Men det er knapt så spændene at komme til et traf, med en gammel lorte kedelig opel uden tun.

Mvh

Thomas - Mekaniker
Andersen & Martini

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-08-03 16:46

den side har jeg nævnt.. det er min min søsters mans side.!

Solgaard

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-03 16:50

Jeg tror "Bragesvej" må ha' fundet en klub til sin Astra nu.
Emesen.

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 25-08-03 17:31

jamen solgaard jeg kan kun sige tillykke.

Personligt holder jeg mig til Klub striben på min R1ér.

Så må i sgu køre så meget opel i vil.

Mvh
Thomas - Mekaniker
Andersen & Martini

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 25-08-03 17:32

Nej jeg har ikke fundet en klub inu.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-08-03 21:03

-->thomse jeg er hverken medlem af nogen klub eller noget skrev bare at jeg havde nævnt siden.

det håber jeg da ikke kan støde dig for du kommer garanteret ud for langt værre ting her på kandu.!

Mvh

kasper - murer
solgaard & vodka

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 25-08-03 23:26

Og så er min bil ikke en lorte bil Bare fordig den ikke er tunet, den slags er jeg vokset fra

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 26-08-03 07:26

Du finder ik sindsyg mange klubber for "stand-art opeler" da de fleste der er til de klassiske/veteran og der passer en gangske andmindelig 95ér nok ik lige ind.... Meen det kan vel godt lade sig gøre at finde 1 plads.. HEHEHEHEHE........

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-09-03 13:42

Tak for svaret solgaard.

Kommentar
Fra : Carmine

Dato : 27-09-03 15:47

så lige at i snakked om opeler her..ehm må jeg lige spørge om der er nogen der ved hvor jeg kan skaffe Lexus baglygter til en Vectra B.`?
svar tilbage pl.