/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Divx5 til svcd
Fra : Svenskeren
Vist : 282 gange
200 point
Dato : 09-08-03 00:35

Hej.
Jeg har hentet et DVD rip i Divx5 format som jeg gerne vil konvertere til enten vcd eller svcd men hverken TMPGEnc (vers. Plus 2,59) eller Nero kan klare det...
Jeg kan sagtens se filmen i WMP så jeg mangler ikke codec... eller gør jeg?
Jeg har også problemer med lyden (AC3) Jeg får en fejlmelding når jeg forsøger at gemme filen i Virtueldub
Nogen der kan hjælpe??

Mvh. Jan

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 09-08-03 02:56
Kommentar
Fra : Svenskeren

Dato : 10-08-03 22:07

Ville jeg også gerne men jeg kan ikke installere det skodprogram......
Et stykke inde i installationen spørger den efter disk 1! Og det er jo lidt svært efter som jeg har downloadet programmet......
Andre forslag?

Mvh. Jan

Kommentar
Fra : Svenskeren

Dato : 11-08-03 14:55

Har nu selv løst problemet, der viste sig udelukkende at dreje sig om lyden. Efter at ha' konverteret lyden til wav. med programmet GoldWave http://www.goldwave.com/release.html fungere alt og jeg kan nu brænde filmen c",)

Sååehh jeg snupper sq nok selv mine points....

-Jan