/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6100 VS Nokia 6610
Fra : keddeyamse
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 04-08-03 22:27

Hej jeg har lidt svært ved at vælge.. syntes begge telefoner er fede.. har fundet ud af at forskellen på dem er at 6100 har en tegne bog "Hva er det" og at 6610 har en radio som den anden ikk har.. ved ik rigtigt hva jeg skal for radio kunne jeg godt tænke mig men den "6610" har så mange af mine venner.. hvilken er ellers (bedst)??

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 05-08-03 07:58

Har selv en 6310I, som jeg har fået opgraderet til den sidste version. En tegnebog er et "aflåst" program dom beskyttes af en egen sikkerhedskode, og kan bruges blandt andet til opbevaring av pin-koder o.l.

Kommentar
Fra : Babe2009

Dato : 05-08-03 07:58

hejsa...

tegnebogen kan du læse om her :

http://www.nokia.com/support/tutorials/6100/danish/gettingstarted/1_1_2_7.html

Telefoneren er så godt som ens... så det er lidt svært at sige hvilken en der er "bedst"
for den eneste forskel på dem er radioen og tegnebogen... og det er ikke fordi prisen på dem er helt så langt fra hinanden!

så jeg tror du skal vælge efter hvad du helst selv vil have...

håber du kan bruge det!

Annette

Kommentar
Fra : sko12345

Dato : 06-08-03 12:48

Har selv en 6100. Købte den frem for 6610 pga af størrelsen, hvorfor købe en større telefon, med mindre man er bodybuilder og elsker at løfte "tunge ting"??

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 06-08-03 17:30

Nokia 6100 er et klart bedre køb mindre nyere og federe, gå ind på www.telemobilia.dk der er en 6100 til kun omkring 1499.....