/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hvor kan man finde gratis lange porno fi~
Fra : fds
Vist : 3565 gange
100 point
Dato : 04-08-03 20:21

hvor finder man rigtige film og langr porno film gratis

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-08-03 20:35

www.blockbuster.dk og du kan både leje og købe.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-08-03 20:38

Og hvis det skal være gratis, så spørg her: http://www.antipiratgruppen.dk/

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 04-08-03 22:07

hihi guess who

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 05-08-03 01:23

<ELYKOLOM>

I skraldespanden.

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-03 09:05

Hmmm det var dog utroligt som i kan have det sjovt på andres bekostning...

www.pornospasser.dk og www.gratis6.dk er to rigtig gode sites... pornospasser.dk er et forum, hvor brugere udveksler filer og erfaringer... Du behøver ikke være medlem, men det er en fordel, eftersom du kan give ros eller ris til de links der bliver postet...

gratis6.dk er derimod bare en allround free site, men billeder, videoer osv... men søger du LANGE film, er pornospasser.dk god!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 09:30

ostemanden -> Det kunne jo muligvis hænge sammen med fds's problemer med seriøsitet og hans ubehøvlede sprogbrug i andre tråde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 05-08-03 22:56

molekyle - okay, men det havde jeg bare ikke set... og jeg har lært sætningen: If you dont have anything nice to say about someone, then HUSH! , som jo bekendt betyder: Hvis du ikke har noget godt at sige om en person, så TYS!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 05-08-03 23:10

ikke fordi i sagde noget som kunne forstås ondt... men hvis man omskriver talemåden, får man også: Hvis du ikke har noget relavant at sige, så TI!

Godkendelse af svar
Fra : fds

Dato : 06-08-03 18:28

Tak for svaret ostemanden.
            ja tak

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 13-08-03 12:04
Kommentar
Fra : mark1

Dato : 13-08-03 23:47

luk røven allesammen

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-08-03 14:17

det var dog en YDERST velovervejet kommentar at komme med, mark1... hvor ville du hen med den sætning?

Kommentar
Fra : Elleteam

Dato : 19-08-03 02:39

prøv kazaa f.eks.

Kommentar
Fra : jorgen4882

Dato : 31-08-03 14:05
Kommentar
Fra : Rosenmejer

Dato : 08-09-03 13:47

tak

Kommentar
Fra : Maximiliam

Dato : 13-12-03 22:17

det bedste er helt klart.. www.kazaa.com det er et program hvor man kan udvæksle filer med andre personer.. find en sex shop der sælger online, porno.. der kan du finde navne på pornofilm. dernæst kan du søge på kazaa for at se om andre har dem liggende.. dette er dog imidlertidigt meget ulovligt og du kan blive mega busted og ende med at betale af på bøden i flere år.. de ligger på ca 250.000$ for porno.. men chancen for at blive taget er meget lille.. men det sker nu og da.. men der er masser af guf at finde..

Kommentar
Fra : playboyyy

Dato : 16-08-07 00:48

Her er over 200 Gratis Pornokanaler Http://Everestpokker.com

Kommentar
Fra : playboyyy