/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad for en Mobil???
Fra : benjabenja
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 02-08-03 19:03

Hej jeg kunne godt tænke mig enten en SE t68i eller en nokia 3650 eller den nye nokia n-gage.
så ville jeg høre om der er nogle der har prøvet disse telefoner og kan fortælle mig hvad der er godt og hvad der er dårligt ved dem. men hvis der er nogle der også har andre ideer til hvad for en mobil jeg skulle købe så læg et indlæg i får point. og jeg kunne godt tænke mig mp3 afspiller indbygget eller kamera på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 60 point
Dato : 02-08-03 19:08
Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-08-03 19:10

selvom jeg nu vil foreslå dig en SPV..!! (mobilen over dem alle..!!)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-08-03 19:10

selvom jeg nu vil foreslå dig en SPV..!! (mobilen over dem alle..!!)

Godkendelse af svar
Fra : benjabenja

Dato : 02-08-03 19:27

Tak for svaret solgaard. men jeg ville gerne give point til nogen der har dem selv som kan sige om de går let i stykker eller hva det nu skulle være

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 02-08-03 20:39

*T68i er en telefon af god kvalitet både mht. hardware og software, da den har været lang tid på markedet (inkl T68) og derfor er blevet godt og grundigt gennemtestet og derfor har overstået sine børnesygdomme. Desuden kan du købe mp3-spiller og kamera som ekstraudstyr til den. T68i er dog en lidt mere 'seriøs' telefon end de andre, både med bluetooth, synkroniserbar kalender, mailfunktioner og uden de vildeste spil eller polyfoniske ringetoner.

*3650 har jo kamera indbygget og er også primært beregnet til at tage billeder. Det er så desværre det eneste den er god til da den er ret skrøbelig og desværre let går i stykker. 3650 er mest en 'ungdomstelefon' som kan bruges til sjov og spas.

*N-Gage er så en nyere telefon som jo primært er lavet til at spille på. Den har også musikfunktioner, men intet kamera eller mulighed for et. Spillene er dog ikke vildt overvældende og hvis du vil ha en bærebar spillemaskine burde du købe en GameBoy.

Altså:
T68i: Business-telefon (Stabil, men måske en smule kedelig)
3650: Party-telefon (Kamera, men dårlig hardwaremæssig kvalitet)
N-Gage: Gamer-telefon (Den er god til spil, og ikke rigtigt mere)

Du kunne eventuelt også overveje T68i's efterfølger: T610
Den har indbygget kamera og er virkelig kram!

Mvh
Boegvad

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-08-03 23:39

--> benjabenja

Du havde jo ikke behøvet at acceptere min kommentar men kunne have ventet til der kom et svar du mente var mere brugbart...

Men er glad for hvis min kommentar har hjulpet dig lidt

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 03-08-03 11:31

ja det kunne jeg havde gjort men dit svar var okay så jeg synes du skulle have nogle point

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 03-08-03 11:32

og mange tak for dit svar boegvad men jeg ved ikke hvordan jeg kan give dig point når jeg har givet en anden det

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 25-11-03 19:29

Der kommer snart en kamera til N-gage