/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvor mange afsnit????
Fra : mizz86
Vist : 542 gange
2 point
Dato : 01-08-03 12:07

Jeg sad og læste i en tv-guide og faldt over Hortonsagaen! Hvor mange afsnit er der egentlig i den?? Holder den virkelig ALDRIG op??? Nu synes jeg godt nok den har kørt længe og jeg er som de fleste andre rimelig træt af den!

Knuz Lena

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-08-03 12:24

Jeg ved ikke hvor mange afsnit der er - men jeg ved det er den serie i USA der har kørt længest - og det er efter sigende over 30 år siden de første afsnit blev sendt .....

ja imponerende at noget så ringe kan stå på i så mage år....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-08-03 12:29

hmmm den er faktisk tæt på 40 år gammel ( har kørt siden 1965 )
(citat]
Horton Sagen, eller rettere ”Days of our Lifes” er en af verdens mest populære ”Soaps”. Det specielle ved Horton Sagen er, at serien allerede startede helt tilbage i 1965.....ja så den serie har mange år på bagen!

Serien sendes i dag på TV3 om formiddagen klokken ca. 11:30. I Danmark er vi meget bagud i forhold til i USA, ca. 3-4 år!!! Så derfor er det godt at man har Internettet, hvor man kan gå ind og læse hvad der sker i nok verdens bedste ”Daytime Soap”... !

Jeg har brugt mange timer på at surfe siden www.sopapcity.com/days igennem og har fundet en masse guf frem til jer ”Horton-fans”.....
[/code]

karina

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-08-03 15:06

ja det er ligesom glamour det kører også stadig selv om det er mega dårligt..!!!

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 01-08-03 15:55

som gammel båndafvikler på TV-Danmark... skal der lige siges at Glamour er det mest sete program på kanalen...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-08-03 15:57

det forstår man jo så ikk

men hver sin smag..

Solgaard