/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Reifenversand billige dæk
Fra : bimbobo2
Vist : 786 gange
50 point
Dato : 01-08-03 11:00

Er der nogen der har købt dæk hos Reifenversand.com?
Hvordan virker det endelig m.h.t forsendelsen? Får man tilsendt dækkene til privat adressen (nok på det nærmeste posthus) eller hvad?
Erfaringer høres gerne... jeg kan spare over 1500,- i forhold til priser i DK (minus afbalancering-montering!!)
MVH

Kommentar
Fra : C.Thomsen

Dato : 03-08-03 09:48

Prøv evt. at kigge på www.cf-offroad.dk
Priser på personvognsdæk står ikke på hjemmesiden, men de kan skaffe dem til konkurrencedygtige priser. Prøv evt at sende en mail på info@cf-offroad.dk med hvilken dæk størrelse du skal bruge og de plejer at sende priser tilbage hurtigt.

CT.

Kommentar
Fra : Per_fugl

Dato : 08-09-03 11:08

Jeg købte 8 dæk i april måned ved Reifenversand. 4 Stk Firestone 185/65-14 og 4 stk Continental 195/50-15. I alt med levering 3086 kr. Dækkene blev leveret til døren af DPD af 4 stk af gangen .....af en eller anden grund.... Levering ca. 4 dage efter bestilling. Pengene blev først trukket, da dækkene blev sendt. Ingen problemer overhovedet!!! Dækkene var i øvrigt ganske "friske"...produceret en måned før jf. koderne på dækkene.
Jeg køber for eftertiden kun der eller ved http://www.sicherbestellen.de/reifendirekt/start.html

mvh Per

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 08-09-03 11:22

Tak for svarene,
er reifenversand og reifendirekt ikke 2 forskellige firmaer???
De har i hvert fald 2 forskellige hjemmesider.
MVH