/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvem kan svare på dette - Billig Mc-udle~
Fra : larshansen1
Vist : 600 gange
50 point
Dato : 31-07-03 21:58

Er der nogen der kender et sted i kbh-området hvor det er BILLIGT at leje en motorcykel??

Tak for et hurtigt svar...

Lars

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 31-07-03 22:37

hvad er billigt?

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 31-07-03 22:42

måske dette er en mulighed
www.aagesen.dk

Kommentar
Fra : larshansen1

Dato : 31-07-03 22:57

aagesen er ihvertfald alt for dyr... men tak for svaret...

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-10-04 18:37

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag