/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
net2fon??? er det sikkert??
Fra : sums
Vist : 293 gange
118 point
Dato : 31-07-03 13:47

HaaRj

jeg vil gerne købe en nokia 7250i inde på www.net2fon.dk , men jeg ved ikk om det er sikkert??? har du erfaringer med det, eller ved du om man får hvad man bestiller..?

-sums

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-07-03 16:31

Umiddelbart ser det ud som om firmaet gemmer sig.
"Afhentning - Vi har samarbejde med butikker på Vesterbrogade og i Hundige."
Jeg kan ikke find de butikker som der samarbejdes med.
"Afhentning og forsendelse skal forud betales ved bankoverførsel til Net2fons konto i DanskeBank."
De fleste netbutikker modtager betaling ved afhentning, men net2fon stoler nok ikke på sine kunder. Så du må nøjes med at stole på dem.
Emesen.

Kommentar
Fra : currantz000r

Dato : 31-07-03 18:03

Umiddelbart ville jeg ikke handle der. Når man handler på nettet skal man aldrig, og jeg gentager ALDRIG betale forud. Er firmaet fup og leverer ikke varen, er der ikke meget for dig at stille op og dine penge er højst sandsynligt tabt. At muligheden for dankort betaling eller efterkrav ikke er der, gør det heller ikke meget bedre.

De siger de samarbejder med et firma på Vesterbrogade 75, dette kan være muligt, da der ligger en Telecity forretning. Prøv evt. at smutte fordi der og hør dem om de kender "Net2Fon". Jeg kommer ikke fra Kbh. og aner ikke om der er en telebutik i hundige centret.

De har godt nok et CVR nummer, men det ser ud til at det er fra et tidligere selskab de har haft ved navn DAVID & GOLIATH ApS som skulle lave: Udvikling af kundespecifikt software og konsulentbistand i forbindelse med software.

Deres telefonnummer ligner endvidere et taletidskort nummer, for det dukker hverken op på krak.dk eller danmark.com

Om jeg ville handle der: Nej! Indpakningen er god(Hjemmesiden er flot), men manglende betalingsmuligheder osv. gør at jeg ikke føler mig tryk der. Find evt. en alternativ forhandler på www.mobilpriser.dk

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 04-08-03 20:14

hmm hva med www.monatel.dk er de ok???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-08-03 20:26

Bluetel I/S - er ejer af telefonnummeret.
Tja - de gemmer sig da ikke.
Så det er nok et nyopstået firma fra Bluetel I/S
Hvis prisen skal holde skal du ikke bestille en restordrevare.
En god ting er betaling pr. efterkrav.
Emesen.

Kommentar
Fra : currantz000r

Dato : 04-08-03 20:45

Har tjekket CVR på monatel og den er go nok. Tror det er et reeltfirma. Plus de sender pr efterkrav.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-08-03 20:52

Ja så lyder det også ok hos mig.
Emesen.

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 06-08-03 18:26

Hey.. -ved ikke om net2fon er pålidelige i bred format, -men jeg HAR altså købt 2 telefoner dér.. 2X 7250i (feeeed tlf!!)
-jeg bestilte på nettet, til afhentning på vesterbrogade 75, -fik en mail et par minutter senere med bekræftning af ordre, -gik på net-bank og betalte 6600,- -og øjeblikket efter fik jeg en bekræftelse på mail at de var registreret, og så ringede jeg til net2fon, og han fortalte at mine tlf´er var til afhentning efter kl 3 samme dag.. Alt i alt, tog det mig ca 3-4 timer fra jeg fandt min drømme-tlf (og kærestens.. Gg) -på nettet, til jeg havde den i min hånd...!!
(feeeed tlf!c",)
(-og nej, jeg har IKKE sponsor-aftale med Nokia, -tlf´en ER bare feeeeed...!!! G",)
janhof@jubiipost.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 18:33

Ja måske ta'r man fejl, men det så altså ud som om firmaet gemte sig. Stadig vil jeg holde på, at et firma som ikke vil sælge pr. opkrævning, tør jeg ikke handle hos.
Emesen.