/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
JAVA TIL T610
Fra : icoman
Vist : 273 gange
6 point
Dato : 31-07-03 11:08

VIS I HAR EN HJEMMESIDE HVOR MAN KAN KØBE JAVA ELLER NOGET BEDRE SOM F.K.S BILLEDER.THEMES.RINGETONER.OSV

M.V.H ICOMAN

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 31-07-03 16:49

prøv myt610.com (her er næsten alle spil der passer til telefonen, samt masser af toner,themes osv.) eller myt610.de

Du skal dog bruge irda eller bluetooth for at overføre dem.
Irda kan købes ved cellshoppen.dk for 200,-

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 31-07-03 22:03

tusind tak for hjælpen jeg er regtig glad for du gav mig siden cell jeg skal i vert i fald købe irda men kan du forklare mig hvordan man bruger myt610 jeg er ik så god til det

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 01-08-03 04:08

Hvad tænker du på med at bruge siden?

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 01-08-03 08:44

hvordan kan man download via irda og hvad er det jeg skal download til min computer. og gemmer det på min t610

M.V.H Icoman

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 01-08-03 12:57

du skal downloade det du vil have til din telefon fra siden, til din computer.

Når du har installeret softwaren til irda så kan du overføre tingene via programmerne du også kan hente på myt610.com

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 02-08-03 14:07

nååå okey nu kan jeg bedre forstå det tusind tak for hjælpen

M.V.H icoman hej hej