/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken mobil ??
Fra : chris13ml
Vist : 284 gange
50 point
Dato : 30-07-03 18:00

Hvilken mobil ville i vælge hvis i havde max. 2000, og mobilen skulle være uden simlock og abonnement ????

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-07-03 18:07

er det ikke anden gang du stiller det her spørgsmål..??

SPV...!!!!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 30-07-03 18:55

Det kommer jo lidt an på hvem man er og hvad man gerne vil have ud af sin mobil...

I øjeblikket er nokia 3510i det helt store hit, og med rette, da dette også er en rigtig udemærket telefon, med java, farveskærm, mms og meget mere... perfekt til teenageren der kræver meget af sin mobil...

til den der kræver en lille telefon er Nokia 8310 et udemærket valg. Her får du endda en fm radio med indbygget i telefonen... Ganske god ting, men bare ikke lige så god som en mp3 afspiller

Til den erhvervsmæssige kan jeg anbefale en nokia 6210 eller 6310... Disse to telefoner kan have ufattelig mange beskeder i indbakken og personer i telefonbogen... og så kan den tilsluttes et bilanlæg, således at du kan snakke i telefon mens du kører uden nogle former for tråde eller ledninger hængene rundt om halsen...

Nu ved jeg godt at jeg KUN har anbefalet Nokia telefoner... Men det er sku næsten også det smarteste at købe, for hvis du skal have ekstra udstyr til andet er det for det første temmelig besværligt at finde, og for det andet mange gange hunde dyrt...

Men ellers så brug http://www.mobilpriser.dk/ til at finde aktuelle tilbud på de ovennævnte telefoner...

Håber det kunne bruges...

PS. en samsung A800 (min nuværende telefon) er også en smart lille handy sag... Den er også værd at kigge efter....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-07-03 19:23

alt tilbehør følger med til SPV

creadle (phon->pc)
taske
kamera
SD-kort (8 MB) anbefales at købe min. 128MB
Headset

SPV spiller mp3 som en mp3-afspiller + du kan se film (mpeg - divx - WMP)

jeg mener det er den telefon man får mest ud af..! P800 skulle kunne lidt mere men kan ikke sammelignes pga styresystemet ikke er ens. plus den ligger langt fra dit budget.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 30-07-03 19:57

Hej ostemanden

MHT dit første indlæg.

Nokia 3510i kan meget - jo det er rigtigt nok men den har en SKOD lyd....

Nokia 8310 er lille og smart og har Radio indbygget. Men teknisk set er det da det arveste lort. Den bør absolut ikke anbefales til folk der ikke har en reserve telefon som de kan bruge HVER gang den skal på værksed.

MVH

Lennie

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 30-07-03 20:09

Hvad koster det at sende billeder (fra cam) på en spv

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 30-07-03 22:56

Lennie_
min søsters 3510i er der perfekt lyd i, og min gamle 8310 havde jeg i ca. 1 år og den havde jeg OVERHOVEDET ikke problemer med...

Men det er jo individuelle oplevelser...

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 30-07-03 23:08

ostemanden

Jammen så har I været meget heldige ..............

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 30-07-03 23:10

heh, tjaaa.... jeg har da også op til flere kammarater og bekendte der er godt tilfredse med deres 3510i... men jeg da tilstå at jeg ikke kender så mange der har en 8310...... jo een, og han har vist ikke tilsydenladende haft nogle problemer med dem....

Måske er det bare dig der har været uheldig?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-07-03 23:17

det koster mms-pris..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-07-03 23:21
Kommentar
Fra : bjering

Dato : 31-07-03 16:21

hvad med en siemens s55 den kan både skide, slå påtromme og svejse under vand, og så fylder den ikke en skid.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 31-07-03 16:27

bjering, hvad med seriøse svar???

Kommentar
Fra : bjering

Dato : 31-07-03 16:32

den koster fra 1800-2500 uden abonnement og simlås

Kommentar
Fra : bjering

Dato : 01-08-03 07:58

det er da seriøst det var bare for at koge det lidt ned, jeg synes det er en fed telefon (siemens s55) den kan alt det som chris13ml søger efter.

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 02-08-03 14:23

jeg vil forslå en siemens m55 den har blinkende didoer som vi kender fra cykel-lykternde den er fed og man kan få kamera til den og den har regtig dajlige knapper.og den koster 2000 kr uden abo... og med 1600 ca du kan kige forbi denne hjemmeside

http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Siemens&showmodel=M55

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DK_da_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FM55%252Fdesc%2B,FF.html

p.s på siemens kan du prøve m55 før du køber

M.V.H Icoman

Kommentar
Fra : GalaxyTM

Dato : 02-08-03 20:37

Gå ind på www.nbradio.dk der kan du finde mobil telefoner uden abo. og SIM-lock.

Kommentar
Fra : larsen.

Dato : 20-08-03 20:21

6610... den bare kanon...

Kommentar
Fra : bjering

Dato : 21-08-03 08:01

ja det er flot larsen men koster den ikke lidt mere end 2000 kr.

Kommentar
Fra : larsen.

Dato : 21-08-03 14:20

nix... prøv at se på www.1classcom.dk der står den til 1999.-