/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Erfaringer med Tele2 ADSL
Fra : fauerby
Vist : 744 gange
50 point
Dato : 30-07-03 10:41

Hej Allesammen,

Jeg er ved, at få tele2 adsl og det har været en del undervejs. Jeg havde tidligere fået af vide, at jeg skulle få mit net i dag, men nu er det udsat i 4-5 ( der ville da være fjollet, at informere mig om dette. Jeg måtte selv ringe ).

Jeg synes generalt, at tele2 levere meget ringe service. Men tilgengæld er det billigt ...

Mit spørgsmål bliver følgende:

Er der nogen der har Tele2adsl nu og er det værd at vente på??? Er det på samme niveau som TDC og CC ?

Jeg vil kun høre om hvordan tele2adsl fungere og ikke om, hvor lang tid det har taget folk at konventere.

Accepteret svar
Fra : fedtmule30

Modtaget 50 point
Dato : 30-07-03 12:18

Hej Fauerby

Jeg har haft Tele2 i 2 mrd. og det kører bare som det skal altid og jeg er meget online ca 8 timer om dagen og altid hurtig som det skal, jeg har 1024/256 så jeg kan kun sige det kører som det skal

Fedtmule

Kommentar
Fra : vantage

Dato : 08-09-03 11:27

Jeg er vist lidt i "a la" samme båd som dig...
http://www.kandu.dk/dk/spg/22130

Kommentar
Fra : Krawlor

Dato : 19-09-03 15:14

Tjaaa jeg blev konverteret d. 1 september, skulle have haft en 1024/256 k/bit men min forbindelse er stadig kun på 256/128. (havde den forbindelse hos tdc før)
Nu næsten 3 uger efter og efter et hav af forklaringer er de nået frem til at det er centralen jeg er på som skal opgraderes og at det er tdc som er skyld i det hele da det er dem der skal ordne sådan noget.
For en uge siden blev der sagt at der max ville gå en uge, den er gået, og der er stadig ingen ændring.....
Da jeg snakkede med dem i morges fik jeg at vide at jeg skulle kigge rundt på nettet i fora på f.eks. www.tweakup.dk for der sad administratorne og skrev om det hele, HVAD er det for en gang bavl at fyrer af ?!?!?!?!

Min tålmodighed er snart brugt op, og er meget tæt på at opsige det hele og gå tilbage til tdc.

held og lykke!

Kommentar
Fra : vantage

Dato : 20-09-03 22:57

Ja.. Jeg har så endelig taget kontakt til en advokat!!

Har været uden internet siden 1/9.. MEGET ubelejligt, når mit arbejde kræver at jeg har en sådan!! Well.. Tele2 vil ikke gøre noget ved min sag, da jeg har opsagt lor.... De vil ikke engang fjerne bindingen af mir nummer før løbetiden (6 måneder) er gået, og før de har fået penge for alle månederne samt et opsigelses-gebyr.. Ergo KAN jeg - hvis de gør det - ikke få internet før om 6 måneder!!!

Derfor er jeg nu igang med at lave hjemmesiden: http://www.tele2asdl.dk - Der vil jeg fortælle hele min historie.. Mon ikke der er nogen, der laver en lille taste-fejl, og så kommer ind på min side istedet for tele2's??

Kommentar
Fra : Krawlor

Dato : 26-09-03 16:04

Hmm lyder godt nok træls det der! Jeg føler med dig!
Jeg har stadig ikke fået den hastighed som jeg har bestilt.....
Snakkede med hotline igår og fik at vide at tdc skulle være færdig med en backbone opgradering i dag, fredag d. 26 september, og at hastigheden skulle fungerer i løbet af i dag.
Dette er ikke tilfældet endnu....og jeg må indrømme at jeg ikke regner med noget.....

Har den opfattelse at det er et generelt problem for næsten alle tele2adsl kunder, kender flere som har det samme problem!

Kommentar
Fra : chanie

Dato : 06-10-03 23:52

jeg har godt nok også ventet lang tid på at få adsl hos Tele2, men det er kommet og min linie fungerer upåklageligt

Godkendelse af svar
Fra : fauerby

Dato : 08-10-03 10:18

Tak for svaret fedtmule30.