/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Betonkøkken?
Fra : pukkeluk
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 29-07-03 21:56

Nu fandt jeg den rigtige kategori at sætte mit spørgsmål ind i - har stillet spørgsmålet et andet sted, men det koster mig jo så bare point! Kan man flytte et spørgsmål? - Nå,....er der nogen som har et af de der opmurede køkkener? - Jeg vil gerne høre for og imod og evt priser på hvor meget det koster - Skal laves i mursten da det er i et fredet hus det evt. skal laves ! - Hvad gør man med låger og skuffer?? - Er der nogen som har nogle billeder jeg må se og få gode ideer af??

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 29-07-03 23:59

Du laver åbne hylder. Du kan evt hænge gardiner op.

Kommentar
Fra : brianbent

Dato : 03-08-03 18:09

du kan jo murer det op så 'hullerne' passer med at man kan skubbe et normalt køkkenelement ind i det, på den måde har lågerne noget at hænge i, og det kan sikkert også godkendes af fredningsmyndighederne, da elementerne ikke er fast monteret. ellers kan du jo bare tage dem ud når det skal godkendes.

Kommentar
Fra : pukkeluk

Dato : 04-08-03 09:29

Det lyder lidt som om det så ville være et dobbelkøkken jeg satte i og deter der ikke penge til, men rigtig nok skal det mures op, hvis det bliver det vi laver. Jeg tænker bare at det må være muligt at sætte låger på og skuffer og hylder i. Jeg tror jeg søge lidt på nettet.

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 50 point
Dato : 04-08-03 14:31

Du kan godt sætte låger osv i, du må bare være indstillet på at bruge længere skruer samt ravplugs, og så skal du jo til selv at beregne alting, for i stedet for 16 mm side, vil du typisk have sider der er 500 - 1000 mm tykke, men frem med tegnepapiret, det er sjovt.

Godkendelse af svar
Fra : pukkeluk

Dato : 17-08-03 16:06

Tak for svaret A.C.Rosmon.