/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
betonkøkken!
Fra : pukkeluk
Vist : 1163 gange
50 point
Dato : 28-07-03 12:12

Er der nogen som har et af de køkkener, hvor siderne er opbygget af betonklodser? - Jeg vil gerne have nogle billeder, så jeg kan overtale min far, til at vi skal lave det i de lejligheder, som vi er ved at lave (Skal dog bygges af mursten, da det er et fredet hus vi laver om!). - Jeg vil naturligvis også gerne høre om gode og dårlige sider ved et sådan køkken.
Tak

Accepteret svar
Fra : jytteras

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-03 01:17

Jeg har godt set nogen køkkener bygget op i multisten - men efter min mening er det upraktisk, at der ingen låger er for.
Alt hvad man har stående på hylderne bliver støvet, hvis ikke det jævnligt er i brug + at det let kommer til at se rodet ud.

Men udseendesmæssigt kan det godt kombineres med for eksempel fyrretræ - jeg har også set et køkken, hvor der var skuffer med materet glas ............ efter min smag materialer, der klæder det rustikke ved mursten eller multisten.
Husk iøvrigt at overfladen ikke må være for ru - den skal jo gerne være til at gøre ren ikke?

Kommentar
Fra : pukkeluk

Dato : 29-07-03 10:14

Jeg havde nu tænkt mig at der skulle en træplade ( bøg eller birk) over som bordplade, da jeg synes det er hyggeligt og passer godt ind i et gammelt hus. Mht. skabslåger har jeg set nogen som har fået sat låger på på en eller anden måde. Mit ønske er bare nogle billeder!!!
Hvordan sætter du det der ansigt ind?????

Godkendelse af svar
Fra : pukkeluk

Dato : 21-08-03 11:12

Tak for svaret jytteras.