/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
unreal turnement
Fra : jak
Vist : 428 gange
150 point
Dato : 04-01-02 15:45

jeg ved godt at det ikke hører hjemme under hardware.
men jeg kan ikke finde ud af hvordan man laver et spil på nettet.
jeg har prøvet at lave et spil,men det kommer ikke op sammen med de andre server,og kan heller ikke finde det andre stedder.
er der nogle det kan hjæpe mig.

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 04-01-02 15:49

Hej jak

Det må du gerne lige uddybe lidt nærmere ?????????????
Lave et spil ,--???? Mener du Spille Online på en server med unreal turnement ???

Kommentar
Fra : jak

Dato : 04-01-02 15:53

jeg mener at jeg vil lave et spil online.
så min ven og jeg kan spille med en adgangskode,så det kun er os to der er på banen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-02 15:37

jak wrote:
>
> jeg ved godt at det ikke hører hjemme under hardware.

Hvis du godt ved, at det ikke hører hjemme under hardware, hvorfor
spørger du så her??
Prøv dk.edb.spil eller lignende.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-02 16:01

"jak" <jak.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:U5jZ7.7819$aS.1280977@news010.worldonline.dk...
> jeg ved godt at det ikke hører hjemme under hardware.
> men jeg kan ikke finde ud af hvordan man laver et spil på nettet.
> jeg har prøvet at lave et spil,men det kommer ikke op sammen med de
> andre server,og kan heller ikke finde det andre stedder.
> er der nogle det kan hjæpe mig.

Unreal Tournament har deres egen NG.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-01-02 17:41

"jak" <jak.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:U5jZ7.7819$aS.1280977@news010.worldonline.dk...
> jeg ved godt at det ikke hører hjemme under hardware.
> men jeg kan ikke finde ud af hvordan man laver et spil på nettet.
> jeg har prøvet at lave et spil,men det kommer ikke op sammen med de
> andre server,og kan heller ikke finde det andre stedder.
> er der nogle det kan hjæpe mig.

Hej Leveret Af.

Prøv at spørge i alt.games.unreal.tournament
Eller prøv at logge på den irc-klient der er indbygget i UT og spørg nogen
der.

--
Esben

Kommentar
Fra : jak

Dato : 05-01-02 16:08

hvad er alt.games.unreal.tournament.
og hvor finder jeg det??

Accepteret svar
Fra : zariana

Modtaget 150 point
Dato : 06-01-02 01:23

Gå ind under DOS-promt, skriv "ipconfig" og læs din IP-adresse: det øverste tal i nederste rubrik. Send den til din ven via MSN / ICQ / andet chat program og be ham om at kopiere den. Gå nu ind og lav et spil præcis som hvis du ville lave et singleplayer spil. Be nu din ven om at trykke "open location" under "multiplayer game" og få ham til at paste din IP-adresse ind i feltet.
Det skulle virke.

Kommentar
Fra : jak

Dato : 06-01-02 22:15

jeg vil sige mange tak for det super gode svar.Zariana.
du får 50 point mere fordi,jeg syntes du svarede bare super på mit spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : jak

Dato : 06-01-02 22:17

Tak for svaret zariana.
det var bare super.)

Kommentar
Fra : jak

Dato : 06-01-02 22:20

men hvis du ved hvorfor vi ikke kan se hindanden i delta force1.
den søger men jeg kan ikke se min ven,jeg skriver hans ip men det hjælper ikke noget.
er det fordi at det ikke kan lade sig køre med delta force1.

Kommentar
Fra : zariana

Dato : 08-01-02 16:35

Sorry. Jeg har aldrig prøvet spillet...

Kommentar
Fra : jak

Dato : 08-01-02 19:18

det er der ikke noget at gøre ved