/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mobil og atter mobil
Fra : icoman
Vist : 328 gange
3 point
Dato : 27-07-03 12:48

hej jeg har set at der skulle komme en siemens mc60 i septemper jeg vil gerne have en side hvor jeg kan læse om den på dansk påner siemens sider og hvor jeg kan se hvordan den ser ud på bagsiden og billeder af den

Kommentar
Fra : henras

Dato : 27-07-03 15:17
Kommentar
Fra : icoman

Dato : 28-07-03 18:40

tak men jeg har kigget der inde men jeg skal bruge mer end det men ellers tusind tak for hjÆpen

Kommentar
Fra : Flodhest

Dato : 29-07-03 11:06

Undskyld.. men jeg forstod ikke særlig meget af det du har skrevet..
Men hvis du vil se billeder så kan du gå ind på www.google.com, og søge efter billeder af den.. du har sikkert været der inde.. men jeg ville bare lige hjælpe ;)

Hyg dig!

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 30-07-03 21:52

tak for hjælpen det er nu rat at du kan hjælpe om det så var lidt eller maget

M.V.H icoman og endu en gang tak