/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Hjemløs hunkat på djursland!
Fra : may
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 26-07-03 06:04

Hejsa

Kender du nogen, der kunne have lyst til at tage sig kærligt af, vores 1 år gl. dejlige grå hun-misser. Hun er vant til barn og til at kunne gå ud. Vi kan desvære ikke have hende mere, fordi vi, pga. start på skole, skal flytte langt væk, til en lejlighed hvor man ikke må ha' kat.

Mvh. May

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 26-07-03 06:20

Hej May

Hvis ingen ha' din dejlige grå hun-misser, så prøv her:

http://www.inges-kattehjem.dk/default.asp?Menu=Afdelinger / Åbningstider&Select=Horsens&MenuNr=104000

Jeg ved, med garanti, at de vil finde et nyt ordentligt hjem til din kat.

Mvh og go' week-end
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 26-07-03 06:25

Prøver lige i gen. Hvis det ikke virker skal du til venstre vælge afdeling, den nærmeste må være Horsens

http://www.inges-kattehjem.dk/default.asp?Menu=Afdelinger / Åbningstider&Select=Horsens&MenuNr=104000

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-07-03 11:46

prøv www.vildkat.dk
det er et privat initiativ og det er kanon.
Mvh

Kommentar
Fra : may

Dato : 28-07-03 21:48

Hej I to

Tak for de venlige tanker, men jeg har ikke lyst til at aflevere hende til et internat, hvor hun jo nok sansynligvis ville komme til at tilbringe et godt stykke tid inde i et bur. Nej, så synes jeg det ville være mere humant, at få hende til at sove stille ind! Og vi skal flytte allerede på lørdag, så det er nok lige sent nok med den der "vildkat" løsning - jeg kunne se, at de katte der var på sitet var lagt på for længe siden.
Men jeg håber da stadig at der er en venlig sjæl der forbarmer sig over hende, enten her fra eller fra den annonce vi har lagt på gul og gratis!

Mvh. May