/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
parkeringsplads
Fra : gal
Vist : 401 gange
200 point
Dato : 26-07-03 00:30

hvad gør jeg
jeg bor lige op af kommunekontoret og et gammelt mejeri
men nu er ham der ejer det gamle mejeri ved at købe et nabohus og vil derefter rive det ned og lave parkeringsplads der.
det er jeg selfølgelig ikke så vild med da der kommer til at være parkeringsplads og vej hele vejen rundt om mit hus .
jeg har set i lokalplanerne og der står ikke noget om det da de er fra 1993 af
jeg har det problem at kommunen mangler parkeringspladser og spurte for et par år siden om jeg ville sælge et stykke af min have og dertil sage jeg nej
hvad gør jeg nu for at forhindre at de laver parkeringsplads
jeg vil nok midste 2-300000 kr ved det

mvh gal

Kommentar
Fra : Felix

Dato : 22-12-03 16:09

Hej gale.
Jeg kan da godt forstå, hvis du er lidt muggen. Men der er ikke andet at gøre, end at prøve at få vendt stemningen hos kommunen. Hvis lokalplanen er vedtaget på lovlig vis efter høring og offentliggørelsesperiode, kan man ikke forhindre det ad den vej. Men underskriftindsamlinger og mediomtale er altid effektivt! Prøv at skrive til lokalavisen, ring til lokalradio og lokal-tv og se om ikke det kan hjælpe.

Mvh

Felix