/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Creme
Fra : Kvak
Vist : 443 gange
200 point
Dato : 25-07-03 18:46

Hvordan laver man laver en go creme uden parfume? Jeg spørger fordi jeg er ved at uddanne mig til massør, og derfor gerne vil lave min egen creme.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 18:54

Øhhh.... Under madlavning??? Joke ikke???

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Kvak

Dato : 25-07-03 18:57

Hvordan sætter jeg den så under alternativ behandling? Jeg er ret ny her.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 19:03

>Kvak

Gå ind på nedenst. side, og klik på andet helbred.
Ude til venstre er der nu en "rubrik" der hedder stil sp. klik der, og skriv så det du ønsker.

http://www.kandu.dk/dk/alfafront.asp

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 19:05

Kvak

Lad dit spørgsmål blive, hvor det er. Du har sat 200 point på højkant, som du ikke kan få tilbage. Helt sikkert er der en, der kan give dig svaret.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 19:05

Skriv samtidig til Kandu, og spørg om du må få dine point tilbage. Bare forklar dem hvad der skete, og fortæl dem at det kun er mig der indtil nu har kommunikeret med dig, og jeg er helt ligeglad.
Det kan jo være de viser sig fra den menneskelige side.

Husk at refere til dette link: http://www.kandu.dk/dk/spg/19403

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 19:07

Hold nu din kæ..bøtte ans.

Det ku jo være at Kvak kunne vække kandu

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-03 19:11

Jeg er heller ikke interesseret i dine point. Syntes bare at det var synd for dig at sætte de point på højkant i en forkert kategori, for så at oprette et nyt spørgsmål.

Håber at du kan få dine point tilbage.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 19:13

Jae, mon ikke??
Det er før set.

Ellers skal cremen i hver ttilfælde laves på spiseolie.

mvh
Ram

Kommentar
Fra : Kvak

Dato : 25-07-03 19:14

Tak for hjælpen - kan jeg slette dette spørgsmål igen? Hvis ja, så vær sød at hjælpe mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-03 19:15

Ja det er måske bedre, hvis du vil ha' andre end madglade folk i tale.
Og creme lyder jo spiseligt.
Emesen.
Et sted du kan lægge dit spørgsmål til interesserede kan være:
Interesser-helbred-Andet helbred/Massage
Du kan i venstre side lidt nede under visning finde "Vis interesser"
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 19:21

>Kvak

Du kan ikke slette dette sp. selv. Du er nødt til at kontakte Kandu.
Når der først er en kommentar el. svar på et sp. kan man ikke selv slette det.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-07-03 19:31

Kvak!
Hvis du syntes der kommenteres helt hen i vejret, er det fordi man ikke kan se de andres indlæg mens man skriver.
Emesen.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 25-07-03 22:01

Hej Kvak

Skriv dit spørgsmål under den rette kategori med f.eks. 5 point og henvis til de 200 point under denne kategori .......
Besværligt men en mulighed hvis ikke du får Kandu i tale.
Velkommen hertil i øvrigt
Knus
TulleTine

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-07-03 23:12

>Tulletine

Genialt fundet på.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 26-07-03 12:06

Hvis du ikke har fundet bedre bud kan du prøve at kigge i den gamle Politikens hobbybog fra 1950'erne, bind 1, hvor farmaceuten Sven Holm (den tids Leth) bl. a. giver opskrifter på koldcreme og andet godt. Jeg kan desværre ikke lige finde min hobbybog og give dig opskriften, men har set den på antikvar.net til 30 kr. og ellers regelmæssigt på loppemarkeder.

Sven Holm skrev masser af andre bøger som sikkert også har cremopskrifter mv. og det er nok i bøger fra den tid du har de bedste chancer.

Ellers kan du altid prøve med råcreme, der mere hører til i dette område.

God fornøjelse

mvh Vagnr