/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Installering af spil
Fra : Jimmy17
Vist : 333 gange
50 point
Dato : 24-07-03 15:32

Hvordan kan jeg lægge sims og udvidelsespakkerne ind, så jeg ikke behøver at finde en cd frem hver gang?
Gælder også for andre spil.

Der er masser af plads på harddisk

Accepteret svar
Fra : claus02003

Modtaget 50 point
Dato : 24-07-03 22:24

Lav en iso eller bin fil af pladerne! og brug et program der her Daemon tools den laver et eller flere virtual drev. Der ligger du din eller dine iso/bin filer ind. Så er det bare at trykke på drevet ligesom drevet med pladen i..

jeg kan ikke huske addr til damon tools men søg på google der er den..

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-07-03 23:28

Nu har jeg ikke lige så meget forstand på det.
Så er det muligt du kunne oversætte det til dansk?
Prøver at finde det der damen tools

Kommentar
Fra : bonland

Dato : 28-07-03 19:45

Hej jimmy prøv at gå under denne side www.thesims.com da skulle du nok finde det.

Ses

Kommentar
Fra : sommerpigen

Dato : 15-10-03 14:34

Hej?? hvordan kan jeg undgå at mit spil går ned, når jeg har Downloads nye ting???

Kommentar
Fra : sommerpigen

Dato : 15-10-03 14:34

Hej?? hvordan kan jeg undgå at mit spil går ned, når jeg har Downloads nye ting???

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-02-04 11:33

Tak for svaret claus02003.
         Beklager jeg var længe om godkendelse af svaret..