/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Køb af CREME?
Fra : food_life
Vist : 4286 gange
50 point
Dato : 03-01-02 13:46

Hvor kan jeg lettest købe PSEUDOCATALASCREME eller PROTOPIC creme ?

Kommentar
Fra : guffy

Dato : 03-01-02 23:21

Hej

Kan købes online, men jeg er ikke sikker på at de sender til Danmark, men hvorfor mon ikke

http://www.medicalwellnesscenter.com/ProptopicEczemaprescriptionindexpage.html

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 50 point
Dato : 10-05-02 20:09

Der er håb forude: http://www.network54.com/Hide/Forum/thread?forumid=136459&messageid=1019566181&lp=1019566181
- Det kræver bare, at din hudlæge har lavet en recept.

Kommentar
Fra : glensbo

Dato : 08-06-02 00:26

Hej
Protopic er endnu ikke i handelen (receptpligtigt) i Danmark, men forventes at komme i løbet af sommeren. Hilsen Henrik

Kommentar
Fra : ansi

Dato : 20-06-02 09:52

Det er faktisk muligt at få fat i medicinen herhjemme allerede nu. Du skal få din læge til at skrive til lægemiddelstyrelsen for her at bede om tilladelse til at skrive en recept på Protopic. Apoteket vil så kunne skaffe det hjem. Det skulle dog være temmelig dyrt, hvilket får mig til at spørge: er der nogen der ved om det her Protopic skal bruges jævnligt...? Hilsen Annette