/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Udbyder`s Navn hvordan fjerner jeg det ?~
Fra : Rustica.dk
Vist : 528 gange
140 point
Dato : 24-07-03 10:26

Hej!
Jeg har hørt at det er muligt at Fjerne den tekst som
står hen over skærmen på min Nokia 7250.
Jeg har et billede af min Kærste, og det ser ikke så fedt ud at der
står Sonofon i hovedet på hende

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig !

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 24-07-03 10:46

kan man ikke skjule den ved at gå ind i Menu => indstillinger => operatørlogo ??

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 24-07-03 10:51

HI!
Jeg har ikke mulighed for at vælge operatørlogo da billedet ikke er et logo ??
Ved du evt. hvordan jeg kan lave det om ????

TAKKER
Russen!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 24-07-03 10:58

jeg mener at man kan gemme et blank billede i telefonen fra pc suite

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 24-07-03 11:32

Hej!

Jeg havde nogenlunde samme problem så jeg gik ind på http://wap.kepek.szm.sk og downloadede et blankt
operatørlogo. Så gik jeg ind og valgte Menu => indstillinger => operatørlogo . Så fjernes Sonofon´s navn.

Hilsen
Ezia

P.S. Du skal gå ind på siden via din mobil!

Accepteret svar
Fra : m_ytz

Modtaget 140 point
Dato : 24-07-03 13:17

Hvis du vil have et blankt operatørlogo til din Nokia skal du gå ind på en af følgende adresser via WAP og hente et;

http://www.victorynet.de/wap/betriberlogos.wml

http://encodinginfo.org.uk/nokia

Det er sådan lidt svingende hvilken af siderne der virker

Eller hvis du sidder med en af de "gamle" modeller der ikk har farveskærm, men sort-hvid skærm...

Så er koden her: *#67705646#
Til at fjerne logoet..

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 24-07-03 16:22

Tak for svaret m_ytz.

Jeg siger rigtig mange TAK.
Det var pænt af dig
Nu virker det

Håber at jeg evt. kan gøre gengæld en anden gang!!!

Rustica.dk

Kommentar
Fra : TuZZe

Dato : 27-07-03 23:02

mange tak for svarende..;) ku jeg bruge...nu kan man oxo se HELE min carmen-baggrund...der stod Telia DK lige på halsen:P men nu er jeg glad :D

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-07-03 23:16

JA det styre vildt