/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hurtiger optræk!!!
Fra : Nick15
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 23-07-03 15:47

Hej jeg har et spørgsmål når jeg lukker tanken på min Yamaha 4 gear så kan den trække længere ud i gearene og hurtiger optræk!

det eneste ulovligt er udstødningen!!! den kan køre 55km/t med åben tank og 60km/t med lukket og i første kan den komme op på 20km/t med åben og luket 30km/t fatter det!!!

Mvh Nick

ps kabaraten er lovlig og hel ny!

Accepteret svar
Fra : jlasse3

Modtaget 50 point
Dato : 24-07-03 00:32

Hej Nick15

Det er fordi at når du lukker din tank skabes der overtryk fra gasser der kommer fra benzinen, og så presses benzinen hurtigere ned i karburatoren og dermed hurtiger ned i cylinderen som medfører højere fart og flere omdrejninger!!!!! Og når du kører med åben tank er dette tryk der ikke og derfor er den lidt højere fart der heller ikke!!

Hilsen Jlasse3

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 24-07-03 15:54

Tak for svaret jlasse3.

Kommentar
Fra : jlasse3

Dato : 25-07-03 11:37

Velbekomme......