/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Vægtvogter/konsulenter
Fra : Helikoptermyg
Vist : 8434 gange
20 point
Dato : 22-07-03 22:48

Hej alle.....

Tænkte på om der er nogen der ved om der er et sted på nettet hvor man kan hente skemaet til det her berømte vægtvogterne....?? Jeg mener - Der MÅ da være en smart person et eller andet sted der simpelthen har lagt hele lortet ud på nettet. Jeg har før været på vægtvogterne, og fik dengang kopiereret nogle sider af en, men de er naturligvis væk nu. Har ikke tænkt mig at betale for det (det er jo sindsygt dyrt), være medlem og gå hen og blive vejet osv..... Derfor kunne det da være super hvis man kunne finde skemaet et eller andet sted på nettet. Primært til mænd !.... Nogle links ? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-03 23:29

Hvis der er en eller anden "smart person" som vil lægge skemaet på nettet, så er det ulovligt.
For mange af dem, som har betalt, har det været en god investering.

mvh ans

Kommentar
Fra : padi

Dato : 02-08-03 10:21

Er der nogle som har en adresse eller tlfnr til vægtvogterne i Vejle ?
Er der nogle mænd som kan fortælle om deres erfaringer i vægtvogterne ?

Kommentar
Fra : FraekkeFrederik

Dato : 02-08-03 13:30

Hej Helikoptermyg!
Jer er osse interesseret i det skema. Jeg leder selv efter det & hvis du vil koordinere søgningen med mig kan du maile privat til mig på weltzer@get2net.dk.

Kommentar
Fra : helletj

Dato : 06-08-03 01:44

Jeg har også tænkt mig at prøve WW,men jeg vil Gerne betale for den expertise konsulenterne har.Jeg starter i dag og jeg glæder mig.At ville "snyde"sig til skemaer osv er lidt ligesom at købe en bil uden motor.Altså kun at ville det halvt.Næ meld jer ind
og se om det er noget,eller find en anden kur

Kommentar
Fra : cschannong

Dato : 06-08-03 16:43

Hej Padi. For at finde en adresse på WW kan man gå ind på: http://www.weightwatchers.dk/WWI_Wrapper.aspx?Page=332.
Adressen er: Nørremarkskirkens Ungdomscenter, Moldevej 1B, Torsdag kl. 16 & 18 OBS! Ferie lukket uge 31
Jeg kender flere mænd der har været fuldt tilfredse med deres vægttab (1,5-3 kg om ugen), men kan ikke svare anderledes da jeg ikke er mand.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-03 16:55

Til Helikoptermyg:

På Google fandt jeg De Danske Vægtkonsulenter. Der er information samt nogle opskrifter.

www.vaegtkonsulenterne.dk

slankehilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-03 17:09

Til jer, som vil vide mere om De Danske Vægtkonsulenter, i hvilke byer det er muligt at blive medlem så søg på www.google.dk -> de danske vægtkonsulenter"bynavn" Vejle, Roskilde m.v. alt afhængig af, hvor i bor.

slankehilsen ans

Kommentar
Fra : helletj

Dato : 06-08-03 20:41

Hej igen . Ja nu er jeg meldt ind i vægtvogterne.Det kostede 150 kr inc.startpakken hvor man både får point skala opskrifter tips osv.er .Der tilbud i denne måned så det er bare at springe på.Det koster herefter 85 kr hver gang man møder op,og det skal bare være min hver 6 uge.Hvad tøver du for ,hop ud i det mens du har gejsten.Det er langt mere frit end De Danske vægtkonsulenter ,der skal du betale 45 HVER uge
Håber du kan bruge det til noget
Knuz Helletj

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 25-08-03 09:18

hej alle ! Handler det nu ikke mere om motion end mad ? når vi en weekend tar' cyklerne på er her blikstille på gader og veje ! folk kommer ikke ud af deres huse , jamen så tror jeg ikke på at alverdens slankekure skulle hjælpe -
har selv tabt 4 kilo på tre måneder - lidt - men den rette vej fremad ik'k ?
kærlig hilsen karin.

Kommentar
Fra : sparre

Dato : 28-08-03 23:22

Pointene kan man selv regne ud hvis man kender produktets indhold af fibre, fedt og kalorier. Dette kan findes i en ganske almindelig kalorie-taeller-bog. Formlen for udregningen af point er:
(kcal /50) + (fedtindhold/5) - (fiberindhold/12) = Pointindhold i foedevaren.

Saa er det bare at regne ud og runde op eller ned til naermeste halve point.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 29-08-03 07:51

hej til sparre ! ER MAN NU IKKE MATEMATIKER ELLER DET DER LIGNER HVA' SÅ
mange weekend - hilsner fra karin .

Kommentar
Fra : tata

Dato : 06-09-03 17:50

Der er en side som hedder www.heede.dk/opskrifter
På denne side kan du finde en masse opskrifter fra vægtkonsulenterne.

Kommentar
Fra : sparre

Dato : 08-09-03 18:05

Jeg undskylder, jeg har skrevet den forkerte formel til pointudregning i WeightWatchers pointsystemet. Den rigtige er:
(Kalorieindhold (kcal) /50) + (fedtindhold/12) - (fiberindhold/5) = Pointindhold i fødevaren.

Annuller spørgsmålet
Fra : Helikoptermyg

Dato : 22-01-07 21:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål