/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Now-Clubbing reklame
Fra : gniske10
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 21-07-03 21:14

Hejsa.

Jeg søger et specielt nummer fra den nye CD - Now Clubbing. Det drejer sig om en sang, som bliver spillet i reklamen, som nummer 2 eller 3. Genren er jeg ikke helt sikker på, men det lyder for mig som værende Dance eller Techno. Der er ingen sang i det korte brudstykke, men en god rytme og bass.

Hvis du kan svare på det, så er det perfekt. Hvis ikke du kan give mig det præcise svar, så giver jeg point til den første som giver mig hele listen over indholdet på CD'en.

På forhånd tak.

// Gniske

Kommentar
Fra : PEDRE

Dato : 22-07-03 07:14

hej

Du kan gå ind på www.nowclubbing.dk og se cd'en og links7diverse

Kommentar
Fra : gniske10

Dato : 22-07-03 09:58

Det har jeg forsøgt, men jeg kan ikke finde en hel liste over hvad der er på CD'en.

Hjælp søges fortsat.

// Gniske

Accepteret svar
Fra : goldeneye

Modtaget 50 point
Dato : 22-07-03 15:18

Du kan se tracklisten på denne side:

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=67938

Godkendelse af svar
Fra : gniske10

Dato : 23-07-03 16:51

Tak for svaret goldeneye.

Det må jo være en af dem, som jeg har hørt i reklamen

Kommentar
Fra : IreneMuzen

Dato : 29-07-03 21:37

Helt præcist drejer det sig om Benny Banassi - Satisfaction!!! (har nemlig selv ledt efter den. ;)

Kommentar
Fra : gniske10

Dato : 30-07-03 10:52

Hej IreneMuzen.

Det er præcis den, som jeg har tænkt på. Fed nummer!

Jeg har desværre tildelt svaret og pointene, men din kommentar er den helt rigtige. Tak.

Mvh. Gniske