/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
phpnuke hvordan?
Fra : dvnielsen
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 20-07-03 22:04

Et måske lidt underligt spørgsmål.

Jeg har set på nogle sider at der findes noget der minder meget om Comunities, forum eller hvad jeg skal kalde det. Når jeg læser det ser det ud til at være en gratis pakke af filer som jeg så kan lave om og tilpasse mine behov.

Mit spørgsmål er nu, er det svært når det eneste erfaring jeg har er en lille smule html? Kan det sættes op af en der har styr på det og derefter administreres af mig?

Der findes flere produkter og mange "themes". Hvis det er ladesiggørligt(???) hvilken skal jeg vælge?

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 20-07-03 22:17

Hvad er dit budget

Nå men, selvfølgeligt kan du købe dig fra det - Du kan også arbejde dig igennem det..

Prøv evt. at se hvad du kan finde her..
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=PHPnuke+community&meta=cr%3DcountryDK

mvh
Jens

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 24-07-03 15:30

Hvis du kun kan lidt html skal du jo nok betale dig fra det - men folk folk der har leget bare lidt med php
er det ret let. Jeg er selv ret glad for http://www.xoops.org/modules/newbb/ det virker fint - og hvis du har behov for at oversætte det til danske er det lige til. Man ændre bare de engelske i en tekstfil.