/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stalker tun?
Fra : Peter.ab
Vist : 630 gange
120 point
Dato : 20-07-03 16:13

Hey

Jeg har en stalker med følgende: 17,5 dell, proma-legal, 6g ruller, topracing vario.... jeg vil gerne kører lidt stærkere end jeg gør men det skal ikke være det helt vilde, så jeg har tænkt på at montere en Topperformances Trophy cylinder men hvilken størelse dyse skal jeg ca. bruge? og hvad med mine ruller og tændrør..?

Accepteret svar
Fra : jlasse3

Modtaget 120 point
Dato : 24-07-03 00:54

Nåeeeeeee Peter.ab, var Proma udstødningen ikke nok????????

Men husk, når du vil have større cylinder på er Proma Legal ikke den mest optimale udstødning, men den kan sagtens går, den giver bare ikke den beste effekt til større cylindre, end standart.

Til en Topperformances Trophy cylinder skal du nok bruge en dyse 80 og 5 grams ruller, og tændrøret skal bare være almindeligt!
Det havde jeg i hvert fald på min, da den havde 47,6 cylinder, Proma Legal og 17,5 karburator på.....

Hilsen Jlasse3

Kommentar
Fra : Peter.ab

Dato : 24-07-03 13:42

hey jlasse3 kan du huske hvor stærkt din gilera kunne kører med proma, 17,5 og 47,6eren

Kommentar
Fra : jlasse3

Dato : 25-07-03 11:48

Ja, den rendte lige omkring de 90 og gik på baghjulet med lidt hjælp......

Godkendelse af svar
Fra : Peter.ab

Dato : 25-07-03 16:10

Tak for svaret jlasse3.

Kommentar
Fra : Peter.ab

Dato : 25-07-03 16:13

Nu får vi se om jeg køber polini sport eller Tp trophy..... skriver senere...