/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Geforce 4 ti 4200
Fra : Lrd
Vist : 694 gange
50 point
Dato : 20-07-03 08:18

Hvordan stiller jeg dette kort så det virker optimalt?

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 20-07-03 10:42

med så bredt et spørgsmål kan du ikke forvente ordendtligt svar, du må præcisere hvad du mener.

Kommentar
Fra : Lrd

Dato : 20-07-03 10:45

Mener hvordan jeg indstiller det så jeg får mest muligt udaf kortet. Dog ikke OC

Accepteret svar
Fra : andersjensen

Modtaget 50 point
Dato : 20-07-03 10:52

Henter en optimeret driver på :

www.driverheaven.net

Den er optimeret til spil.

Men hvis den optimeres til noget andet er den ikke god til andre ting, så dit spoørgsmål er stadigvæk for upræcist.

Fastholder du det i den version kan det ikke besvares ordentligt, for nogle indstillinger er godt for en ting og andre indstillinger er godt for andre ting igen og sådan kan man blive ved.

Kommentar
Fra : Lrd

Dato : 20-07-03 10:58

Har driver 44.03 nu. Var bare nysgerrig efter om man kunne lave nogle indstillinger for at få max udaf kortet uden at skulle oc det

Godkendelse af svar
Fra : Lrd

Dato : 20-07-03 17:24

Tak for svaret andersjensen.