/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Continuous play
Fra : Bragesvej
Vist : 352 gange
20 point
Dato : 18-07-03 14:26

Det står der på min luxman forforstærker c383, jeg mener det betyder noget med forsæt afspilning, men der sker intet når jeg trykker på den? og en forforstærker kan jo ikke afspille noget, (Cd radio m,m)

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 18-07-03 15:17

Jeg tror, det betyder, at signalet går direkte - altså uden om tonekontrollerne. Prøv f.eks. at skrue helt op for diskanten og helt ned for bassen og check, om du han høre forskel, når du aktiverer c. play!
vl h lyngballe

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-07-03 15:20

Tak for svaret, men det betyder det ikke, til det du mener har jeg en knap der hedder "Line straight".

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 18-07-03 15:56

Har du ikke en brugsanvisning?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-03 16:14

Du har ret i at en forstærker ikke kan afspille, men er den ikke en del af et anlæg?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-07-03 20:13

Nej jeg har ikke en brugsanvisning, og jev den er en del af en et anlæg som består af effektforstærker og kontrolforstærker, Tuner samt cdafspiler, men sætter jeg en cd på, og trykker på den omtalte knap, så spiller den som normalt? spørglsmålet er hvad er den knap til?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 18-07-03 20:31

De er jeg klar over. Hvis ikke du får noget ud af den, hvorfor lader du den så ikke bare være. Der er så meget ubrugeligt lir på den slags udstyr. Hvad med at spørge i en forretning, hvor de har Luxman?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-03 20:39

Du kan kontakte Luxman og få dem til at sende dig en brugsanvisning. Knappen kan bruges til at gentage afspilning af CD.

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 20 point
Dato : 18-07-03 20:43

tja, hvis man ejer en Luxman cd afspiller er det sq et godt bud. Især hvis der er optisk tilslutning.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-07-03 20:53

Tja, jeg må vel spørge mig frem men den får ikke en cd til at gentage sig selv!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 18-07-03 22:31

Sikkert ikke hvis det ikke er en optisk tilsluttet Luxman.......

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 18-07-03 22:33

Men nej, det lyder for usandsynligt, at det skulle være cd-styrende.......

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 17-08-03 21:46

Tak for svaret IceCap.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 17-08-03 22:52

Har du løst problemet eller hvad? Syntes bare det var mærkeligt, at du kan bruge min kommentar...... Måske har du trykket forkert.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 17-08-03 23:07

Næ men måske som du skriver hvis man har en cd der er optisk tilsluttet, så har den måske en virkning, ellers aner jeg ikke hvad den er til

Flere bud er da velkommen.