/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Point til JensT fra http://www.kandu.dk/~
Fra : srhansen
Vist : 532 gange
125 point
Dato : 17-07-03 13:56

Hej JensT

Her har du point for spg: http://www.kandu.dk/dk/spg/18833
Som du også besvarede

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 125 point
Dato : 17-07-03 15:24

Du er bare en kammerat
mvh
Jens

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-07-03 15:27

srhansen jeg kunne da have givet ham de point.. det der var i det var at jeg havde virtualdub men vidste ikke hvordan man brugte det lige til det.. og at man overhovedet kunne bruge det til det..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-07-03 15:27

jeg er jo ikke ude på at snyde nogen..!!!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 17-07-03 15:34

Solgaard nej nej misforstå mig ikke
Jens svarede korrekt på dit spørgsmål og jeg supplerede med hvordan. Man kan sige at begge svar var nødvendige for at du fik løst dit problem Kandu giver ikke mulighed for at dele, så det er mest retfærdigt på denne måde

Jens det er helt ok

God regnvejrsdag til jer begge

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : srhansen

Dato : 17-07-03 15:35

Tak for svaret JensT.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 17-07-03 16:19

Kære Solgaard - (Solen skinner iøvrigt igen her ved Næstved) -
Livet er fedt - Du er OK - Det der sker er jo at spørgsmål har det med at ændre sig igennem processen - Å sår'n er bare

mvh
Jens